субота, 20. фебруар 2021.

Dodikov Udo Boris Udovičić, poznat i kao Debil Šugo Bot, prijeti kritičarima Režima “da neće zime dočekati”; Kakav je to Kreten, zaboravio je da smo u godišnjem dobu koje se zove zima; Tom Idiotu Dodik je dao 760.000 KM iz IRB-a da mu “poboljša” imidž na društvenim mrežama


Piše: Slobodan Vasković


1.

Svaka šuga koja pripada Režimu prijeti nasiljem kritičarima Režima, pa tako i Dodikov Šugo Bot, poznat još pod imenom Boris Udovičić zvani Udo.


To je, izvjesno, dio SNSD-ovog "Otvorenog foruma" sa predstavnicima medija, najavljenim iz ove stranke.


2.

Šugo Bot ne samo da prijeti, već se izjednačava sa Dodikom, što je baš topljenje u blatu Šefa Sekte, a ubijeđen je, fukara mala, ne veća od prišta na stražnjici, da je ono u stanju nekog, bilo kog, poniziti. 


I da će Ono, malo idiotsko govance, odvojiti vrijeme da neki koji se njemu ne dopadaju, kao ni njegovom vlasniku Dodiku, “zime ne dočekaju”!


3.

Izgleda da ne postoji Šugo u RS s kojim Dodik nije u dobrim odnosima i sa kojim se nije udružio, a koji se, nabildan bijelim, iako je tek Šugo osjeća kao neko Udo.


4.

Boris Udovičić ima još jedan nadimak - Debil, pa ne čudi da je upravo on, Kreten kakav jeste, dobio od Dodika zadatak da preko firme “Euphoria” napravi “novu kolekciju” botova koja bi trebala da vrati imidž šefu Sekte na društvenim mrežama.


5.

Dodikov Šugo Udo inkasirao je od IRB-a RS za “marketing”, odnosno za “kreiranje” nove kolekcije botova - Kretena, kakav je i sam, 760.000 KM.


6.

Novac je dobio ne samo što je Udo i Šugo i što “značaj” bilda bijelim, već zato što je izvrstan prijatelj Dodikovog, takođe bijelog, sestrića Vice Zeljkovića, kojeg u beogradskim krim-krugovima, sa kojima sarađuje, zovu “Seljak”.


7.

Šugo Udo je jedno vrijeme vodio “posao” u “Drami” dok je vlasnik tog lokala, koji je bio banjalučka Sodoma i Gomora, bio Vico Zeljković. 


Prije toga radio je kod Vedrana Jarića, vlasnika firme “Planet soft”.


8.

Šugo Bot malo jače poteže i praha za silovanje svog minijaturnog mozga, pa se smeće ohrabrilo da prijeti.


9.

Jadni, mali Šugo ostaće poznat i kao šuga koja je napustila listu sopstvene stranke i javno podržala Moralnu Nakazu Igora Radojičića, 23.10.2020. godine. Baš mu je pomogao - završio je u smeću iz kojeg je izgmizao Šugo Udo.


10.

Tim gmizavim aktom i prijateljstvom sa Seljakom je “zaslužio” da njegovoj firmi “Euphoria” (potpuno je jasno zbog čega ovakvo ime firme), IRB, potpuno mimo zakona, dodijeli, 760.000 KM za “marketinške usluge”, iako takve usluge uopšte nisu potrebne IRB-u.


11.

Pare su date, jer su istraživanja pokazala da Dodik stoji katastrofalno na društvenim mrežama; Odnos negativan-pozitivan je 4:1, što je Dodikov potop.


Zato je tražio od sestrića Vice da mu nađe nekog “sposobnog”, a ovaj mu je pronašao Udo, čiji intelektualni kapaciteti mogu prepoznati cjevčicu i malo šta više od nje.


12.

Istina, krenuli su u nabavku računara sa kojih će da “popravljaju” Dodikov sasuti imidž, ali slaba je tu korist po Šefa Udo Sekte, jer je posao povjerio Idiotima poput Šuge Ude, koji je umislio, u brojnim “senzacijama”, da je razbijač, a ne otirač.


13.

IRB je je 22. decembra prošle godine sklopila ugovor sa banjalučkom firmom „EUPHORIA“ d.o.o., čiji je "vlasnik" Udo Šugo (iako je jasno da je to Vico Seljak) na period od godinu dana za „nabavku usluga marketinga, organizacije događaja i srodnih usluga“. 


14.

Glavni predmet ugovora je reklamiranje, a cijeli posao vrijedan je 760.752 konvertibilnih maraka.


Udina, a i Šugina, markentiška agencija osnovana je krajem marta 2018. godine, ima svega dva zaposlena radnika i uspjeli su da, do posla sa IRB-om, dobiju reklamiranja pojedinih opština, javnih preduzeća i sportskih klubova; Njihov najvrjedniji ugovor iznosio je šest hiljada maraka. 


15.

Međutim, nije mala stvar Biti Udo i Dodiku i Sestriću mu, a posebno Šugo, koji je Nasilnik i spreman na likvidacije “do zime”. 


Koliko ga je ubilo bijelo i prah za silovanje mozga, Udo Šugo je zaboravio da je već zima, a to je, ako Debil može da shvati, godišnje doba. 


16.

Ugovor koji je taj prištić sa stražnjice dobio za godinu dana iznosi 760 hiljada KM, iako je IRB RS u periodu od 2015.-2019. trošila na marketing 30-50 hiljada godišnje.


17.

U 2020. su potrošili 600.000 KM, što znači da je SNSD tako izvukao novac iz IRB-a za lokalne izbore, a za 2021. je planirano 760.000 KM i to sa “EUPHORIA” d.o.o. Flex. (nastaviće se)