петак, 25. новембар 2022.

Mladen Lučić, NarkoDiler, naredio je skrnavljenje grobova moje pokojne sestre i mog pokojnog sestrića; Lučiću, da li si htio iz grobova izvući kosti, slikati se sa njima i poslati ih Zviceru i Nešiću kako bi se, frustrirani bastardu, dokazao

Piše: Slobodan Vasković


1.

NarkoDiler Mladen Lučić naredio je skranvljenje grobova moje pokojne sestre Svjetlane i mog pokojnog sestrića Ognjena.


2.

Da, to je onaj NarkoDiler Mladen Lučić koji je tovare droge u zemlje EU prebacio zajedno sa NarkoDilerom Nenadom Nešićem i NarkoDilerom Aleksandrom Glavašem, koji ih je sada napustio, pa mu prijete svim sredstvima.


3.

Da, to je onaj NarkoDiler Mladen Lučić kojeg sam ja isprašio kao zadnje smeće i tetkicu u tekstu “Pisamce mladom narkodileru Mladenu Lučiću, pripadniku Narkobande Nenada Nešića: Nisam znao da voliš gospođe od 79 godina”, jer mi je psovao majku, objavljenom 23.11. ove godine.


4.

Da, to je onaj isti NarkoDiler Mlden Lučić, koji je napadom i skrnavljenjem grobove moje pokojne sestre Svjetlane i mog pokojnog sestrića Ognjena kopirao svog starijeg narkosaradnika NarkoDilera Nenada Nešića, koji je to učinio 04.09. i 11.09. ove godine.


5.

I da, to je isti onaj NarkoDiler koji je Radoju Zviceru, monstruoznom ubici iz Crne Gore, dao pasoš BiH krajem marta, početkom aprila 2021., u kafani “Toplik”, nakon čega je Zvicer pobjegao u Južnu Ameriku.


6.

Degeneriče Lučiću, kao što vidiš trebalo mi je desetak časova da te pronađem. 


7.

Sad dobro upamti šta ću ti reći - ukoliko te nesposobno i kilavo tužilaštvo ne uhapsi u narednim mjesecima zbog trgovine narkoticima, moj si; Neće to biti nikakvo nasilje niti bilo šta slično, biće to veliko iznenađenje za tebe.


8.

Bolesni Skote, da li si htio svojim umobolnim aktom, naređenjem svojim narkodilerčićima koji su izvršili skrnavjenje grobova mojih pokojnih, stresom da ubiješ moje stare roditelje?


9.

Bolesni Manijače, da li si htio skrnavljenjem grobova mojih pokojnika, da mene uznemiriš, kao i ostale članove moje porodice?


Mene si uznemirio svega desetak minuta, ostale članove porodice nešto duže, ali sada su svi mirni i hladni kao led nakon što sam te našao i rekao im da si ti, Nakazni Nakote, moja briga.


10.

Gnusobo, pametnije ti je bilo da si se uhvatio za žice na dalekovodu, nego što si naredio skrnavljenje grobova mojih najbližih.


11.

Očito te saradnja sa Zvicerom, tako mladog, pretvorila u bolesnog monstruma: Budući da su pomjerane i oštećene ploče teške 300 kilograma da li si za “trofej” bijendiče htio da uzmeš kosti moje pokojne sestre i pokojnog sestrića?


I da sliku tih kostiju pošalješ Zviceru ili Nešiću, kao što je to činio Belivuk?


Da se malo, teški satruli kokainski iskompleksirani, ovisniče dokažeš?!


To ti je bio cilj!


12.

Takve kao ti, bolesne skotove, preziru svi.


Da bih te, Ogavna Nakazo, otkrio trebalo mi je deset časova; Vidjećemo koliko će trebati Branimiru Šehovcu, načelniku Policijske NarkoUprave Istočno Sarajevo, čiji su policajci i inspektor danas izvršili uviđaj, da učini isto?!


Neću komentarisati u kakvom stanju su došli neki od njih.


13.

Ljudska bijedo, satrulog mozga od kokaina, da sam na tvom mjestu bježao bih glavom bez obzira, iako ti nigdje pobjeći ne možeš. Ali možeš da trčiš dok ne padneš, ja ću te naći, kao što sam te i sada našao.


14.

Od ovog trenutka, dobro to zapamti, moj si, kao i svako onaj iz Tužilaštva BiH ko te pokuša i dalje štititi, a odlično mi je poznato ko te iz te trule institucije štiti. I iz satrulog MUP-a RS i iz SIPA.


15.

Mislio si se, Debilu, izvući; Nećeš, kao što neće ni neposredni izvršioci. Prema Šehovčevim policajcima bilo ih je najmanje pet.


16.

Sad možeš da počneš da drhtiš i povraćaš od straha. Tek ti slijedi užas. Samo drhti, jer imaš razloga; Pa trebalo mi je samo deset časova da otkrijem da si ti naredio skrnavljenje grobova i pokušaj vađenja kostiju pokojnih iz njih. 


17.

Možaš Tim satrulim mozgom, intelektualni bastarde, samo pokušati zamišljati šta sve mogu! I šta sve znam i mogu da saznam!!!


18.

Da ne zaboravim: Šehovac, kad se otrijezniš, ti si na potezu; Pomno pratim šta ćeš učiniti?!