петак, 11. новембар 2022.

Nakon odličnog izlaska u Sarajevu, riječ dvije o Karakternim Pederima: Nije problem što Draško kleči, već što mu Dodik drži pivo na glavi


Piše: Slobodan Vasković


1.

Bilo mi je odlično u Sarajevu sinoć.


Nema toga što bi mi moglo pokvariti izvrsno raspoloženje kada sjedim sa svojim prijateljima.


Čak ni Mali Zli Patuljak koji je imao, kako mi prepričavaju, veću eksploziju trulog čira u neobrazovanoj glavi.


2.

To što je Mali Zli patuljak gej, njegova je stvar; Ne bi me čudilo ni da se bavi sodomijom; Ali već su mi dojadili njegovi eksplicitni video snimci, kao i hard kor uživo.


3.

Gej, okej, ali Peder u karakternom smislu, to je već nešto drugo.


4.

Škope, prije svega ja nikada ne lažem. I borim se, za razliku od tebe, protiv Milorada Dodika, uzurpatora i falsifikatora izbora.


Budući da si glup kao vibrator bez baterija, pokušaj naučiti da je Dodik izgubio sigurno izbore 2014. godine i 2022. godine.


To što je njihovom pljačkom preokrenuo “rezultat”, a EU mu to tolerisala, sasvim je druga priča.


5.

Peško, Karakterni, pa tvoja stranka ne priznaje Dodiku pobjedu, a ne moja, jer ja stranke ni nemam.


Džaba laganje Ljudima; Svi poodavno znaju da si petljanac najnižeg nivoa; Zna to i Beskičmenjak Borenović, kojeg držiš na kratkoj uzici, ostale neću ni da pominjem. 


6.

Rekoh - svakodnevni eksplicitni video snimci, pa da pojasnim. 


Već te je neprijatno gledati kako klečiš pred Dodikom, a on, u tim godinama, ne bira.


Stavi ti flašu na glavu, dok ti oralno juriš njegovu horizontalu. I tako svaki dan.


7.

Dajte, majka mu stara; Ne radite to više na javnim mjestima; Ima Dodik tih vila, nakrao se; Nije ni tvom Starom mane.


Ista je to Bagra.


8.

Ali, ako voliš i ako Dodik voli - ti klečiš, on ti flašu na glavu. A flaše, vrlo ritmično, donosi Stanišićeva tetka. Ti nakon dva tri duboka uvlačenja priznaš da je on pobijedio, iako je pokrao, ok. Nije problem.


9.

Samo gurajte. Pardon, neka ti Dodik i dalje trpa, a ti gutaj. Možeš pozvati i Borenovića, beskičmenjaka, pa stereo. Ili već nekog iz te tvoje ekipe Karakternih pedera.


10.

Toliko što se mene tiče.


Što se Jelene Trivić tiče, prema mojim saznanjia iz tvog najbližeg okruženja, išutala te nogama na zadnjoj sjednici Predsjedništva partije na prodaju - Borenović prodaje, a ti kupuješ.


Nije htjela da se pojavi sa tobom na presu, pa je Borenović doživio fras; Nekako se sabrao, pa na presu slagao kako su te podržali; Onda je Trivićeva, karakterna, beskompromisna, osoba sa kičmom, išutala i njega javno.


Na večeri ste ga jedva spasili kada je pročitao njen post. Ti si mu sa užitkom dao “umjetno disanje”. Hvala Bogu, na vrijeme si reagovao.


11.

Uzgred, koliko mi je poznato iz izvora bliskih tebi, Gospođa Trivić uopšte ne želi da razgovara sa tobom. Pristojna je, pa tvoje eksplicitne video snimke karakteriše simbiozom.


12.

Dalje, ti i BBB, ne Bed Blu Bojs, već Beskičmenjak Branislav Borenović, niste, tokom kampanje, dozvolili više od pet puta pojavljivanje Trivićeve na skupovima u Banjaluci.


Gadno je kad ti Dodik ima čitav video i još nekoliko one male stidne vaške Drinića.


13.

Glupane, za kraj da znaš, nisam ja tebe podržao na izborima 2020. godine, već sam se borio protiv Sekte čiji je predstavnik bio Igor Radojičić.


Narod neće Sektu i tako je IR otjeran; Ti si platio u stranci da te kandiduju tada, jer je i prema tadašnjim istraživanjima Trivićeva imala bolji rejting od tebe.


Znaš kome si platio, a uskoro će znati i svi sve o onima koji su tada slagali Trivićevu.


14.

I za kraj ove male pričice, nakon izvrsnog provoda u Čaršiji, treba da znaš - bude li Budala koje će te kandidovati na izborima 2024., ako do tada zbog reketa i ostalih kriminalnih djela ne završiš u zatvoru, završićeš kao zadnji marginalac.


Bilo je bitno pobijediti IR; Svi ostali nakon njega su prelako promjenjivi.


15.

Da ti dam nekoliko rečenica iz tvog psiho profila; Čitao sam ih nekoliko, razni stručnjaci su ih radili; Svi liče kao jaje jajetu - nestabilan, bolesno narcisoidan bez ikakvog utemeljanja, sklon pretjeranom laganju, ne uliva nikome povjerenje, mala sitna varalica.


P.S.

Tek sam počeo da se poigravam sa tobom i tvojom Malom Grupom Pedera u karakternom smislu. Tek ćete da klečite. (nastaviće se)