петак, 25. децембар 2015.

Pripreme Plana za pogubljenje Opozicije, Inspektor Mur, Brčkalov sako i Svinjareve svinje

piše: Slobodan Vasković

Danima pripremam tekst “Kako pobiti Opoziciju i zašto”, sa svim krvavim aspektima tog čina. I razlozima za egzekuciju, kojih je i previše, pa se moraju pažljivo probrati. 

Biram i načine njihovog uklanjanja, trudeći se da budu što efikasniji; Neki su vrlo spektakularni, zbog čega bih mogao biti optužen da radim na uništenju Opozicije po Holivudskom receptu. U polemici sa zainteresovanim za ovu temu, predlaže se i Ruski recept, ali predugo bi trajala ta mučenja, tekst bi bio tom, pa sam mnogo bliži ovim zapadnim metodama - kratko i efikasno. Polemika je još uvijek u toku, na stolu su razne metode egzekucije opozicije, sveo sam to, trenutno, na pet načina, a zbog efektnosti pristupa, činim sve da proberem tri. I predstavim ih kao platformu koja bi, nakon uklanjanja ove sterilne grupacije, što je uzurpirala naziv Opozicija, otvorila prostor za formiranje nove stvarne Opozicije. I, samim tim, kvalitetnog sudara sa Režimom. Koji je skroz truo, ali nema ko da ga ukloni. Preciznije, Opozicija to ne dozvoljava, jer je zadnja linija odbrane Dodikove Antisrpske Oligarhije.

U “Fazi testiranja” poništenja pojedinih lažnih opozicionara, poput Tadića i Borenovića&co, primijetio sam da na kritike odgovaraju/reaguju poput pripadnika Režima protiv kojih se navodno bore. Zaključio sam da tu nema nikakve razlike, osim da su Tadić i Borenović&co mnogo slabiji štof od onog od kojeg su sašiveni Dodikovi gaulajteri. 

Tadića sam pokidao na froncle za nepuna četiri mjeseca, koristeći protiv njega jedino njegovu nedosljednost, laživost, korumpiranost i njegove falsifikate. Ne ostade od “nade” ni kamen na kamen. 

Borenović nije bio čak ni nada: Sklon samoranjavanju, uspio je sam sebe zatući bez milosti. I to u svega četiri/pet dana. Čitava ta nova PDP-ova ekipa nema “mesa” da popuni Brčkalovo odijelo, koje mu je uvijek veće za dva broja, a kamoli da ukloni Režim. Mala digresija: Brčkalo nosi odijelo dva broja veće, nadajući se da će jednom dostići gabarite Mladena Ivanića, pa  da mu je garderoba za taj sveti trenutak vrhunca karijere spremna.   

Da je “Pobiti Opoziciju” neophodno, svjedoči i samokandidovanje Zlatka Maksimovića za gradonačelnika Bijeljine. U stvari nije samokandidovanje, iza njega stoji jedna jaka medijska TV lafopink kuća, koja od Nejakog Zlatka pokušava stvoriti Semberskog Kneza. Ali tu se, zasad, neću miješati, ubijeđen da će Mićo Zlaju efikasno vratiti u njegovo prirodno stanje - faširano meso, kojem je istekao rok upotrebe.

Rok upotrebe istekao je i Džonatanu Muru, šefu OEBS-a u BiH, koji se lažno predstavlja kao jedini stvarni predstavnik Stejt Departmenta u BiH. 

Sad taj Mur (u stilu inspektora Nagiba) mene istražuje, jer sam objavio/dokazao da je prodao “OEBS za večeru” i to Dodiku u Kalderi. Mur istražuje da li sam ja strani plaćenik! Stvarno bolesno da stranac istražuje da li sam ja strani plaćenik. Murov problem je što nisam, iako bih volio, premda to nije baš popularno, da je drugačije. 


Mur je domaći plaćenik: za malo bolju večeru spreman je prodati i reformsku agendu i sve slobode za koje se OEBS zalaže. Šta da radim sa Murom? Ne mogu ga nabiti nogom, jer to nije pristojno, pa bih zamolio Režim da mu, osim besplatne večere, servira i lakši doručak, plus nešto za smirenje. Bar sto maraka.

Ili da mu Brčkalo da jedno svoje dva broja veće odijelo pa da se Mur osjeća kao Ivanić. Što bi PDP izvjesno približilo OEBS-u.

Dok sve ovo pišem, javljaju mi da je u UBKC protest protiv Mirka Bordžije Stanetića. Zahtjevi medicinskog osoblja su šokantni: Hoće zarađene plate. Stvarno bruka. Odakle da im Bordžija da plate kada je sve spiskao na svoje i Škrbićeve svinje.

Kako bi se stvari u UB KC primirile i Stanetić mogao nesmetano nastaviti sa trovanjem novorođenčadi&ostalih pacijenata, ne bi bilo loše da upotrijebi svoje Svinjarske sposobnosti.

Stanetić je uvaženi Svinjogojac, ima farmu u selu Trošelji, pa bi svakom radniku UBKC mogao umjesto plate dati po polutku. Praznici su na pragu. U stvari, rukovodiocima po polutku, a nižim klasama papke. 
Na proteste su, osim u Banjaluci, izašli i zdravstveni radnici u Bijeljini, Doboju, Istočnom Sarajevu. Samo opozicije ni na vidiku.