недеља, 20. децембар 2015.

Dodikove vile u Bakincima

Dok čekamo snijeg da nas zaveje, učinlo mi se zgodnim da vas podsjetim na vile Milorada Dodika u Bakincima. Ima ih trei, a ja sam uspio slikati samo dvije i objavio to januara 2014. godine. O ovim vilama se ne vodi istraga, što ne znači da neće. Tu su, kao bonus, i dvije vile Slobodana Stankovića u Banjaluci. Nema šta, sa ukusom su naprabljene.

Habl iznad RS: Dodikov „Zimzograd“ (22.08.2014.)

Imovinski kartoni su veoma aktuelni ovih dana. Zato vas podsjećam na tekst objavljen 4. januara 2014., u kojem sam prikazao fotografije samo djelića svekolikog Dodikovog bogatstva. Istina je da sam ovih dana ovlaš pratio objave imovinskih kartona, pa i Dodikovog, ali nigdje nisam primjetio da je prijavio da na imanju u Bakincima ima tri vile. 

piše: Slobodan Vasković
 
Milorad Dodik posjetio je „Zimzograd“. Prije toga prošao je Gospodskom ulicom i rukovao se sa nekolicinom građana. Koji su potom pažljivo prebrojali prste.


Iskoristio sam tu priliku da (bez odobrenja) okrenem Habl prema njegovom imanju u Bakincima. I poslikam šta tamo ima. Kako trenutno nema snijega u RS, a Novogodišnji i Božićni praznici su u toku, Habl sam usmjerio kroz lagane snježne kovitlace u gornjim slojevima atmosfere, kako bih vam dočarao zimu u Dodikovom bakinačkom „Zimzogradu“.

On tu posjeduje tri ogromne vile u Bakincima, a za šta će mu baš tri, vjerovatno ni on pojma nema. Sigurno nije riječ o megalomaniji.

Hablom sam slikao samo dvije. Treću nisam stigao, jer su me zvali iz Pasadene, pošto se u sazviježđu Pegaz ponovo učinila vidljivom grupa zvijezda NGC 7193, pa sam njihove fotografije morao da isporučim NASI i Evropskoj svemirskoj agenciji, za koje fotografišem kad ne znam šta ću od sebe.

Zato vam danas prikazujem dvije Dodikove vile iz Bakinaca, a obećavam da ćete uskoro na ovom blogu imati priliku da vidite i treću, izgrađenu u planinskom stilu.

Dodikova vila No2 – Vučja jazbina No2





Dodikova vila No1 – Vučja jazbina No1




Bonus: Dvije Stankovićeve vile u Novoj varoši (Banjaluka)
Nakon što sam uspješno uslikao grupu zvijezda NGC 7193 u sazviježđu Pegaz, iz NASE su mi saopštili da prestanem da se igram Hablom iznad Bakinaca.
“Hoćeš da nas Dodik optuži da napadamo RS iz Svemira?”, oštro su protestvovali i vrisnuli ”Drži se ti Banjaluke ili….”.
Šta da radim, okrenuo sam Habl iznad Banjaluke, ostavljajući Bakince na miru i Pegaza da jezdi na nebesima. I uslikao Stankovićeve dvije vile, svjestan da će njihov sjaj unijeti novi optimizam u poslovnu zajednicu RS.


vezani tekst: Hubrisov sindrom: Sanader, Vidošević, Dodik…