понедељак, 25. октобар 2021.

Miloradu Dodiku, Istrebljivaču Srpskog Naroda&Crvenoj Sekti: Tek ćeš drhati kao prut


Piše: Slobodan Vasković


Obraćam se samo Istrebljivaču Srpskog Naroda u BiH Miloradu Dodiku, jer su ostali pripadnici Crvene Sekte tek crvljivi, toksični nakot koji ne vrijedi ni pišljiva boba.


Istrebljivač Srpskog Naroda Dodik je Zlo protiv kojeg se vrijedi boriti kako bi se onemogućio u svojoj asasinskoj namjeri da masovno likvidira Srbe u BiH kojima se, prevarom, našao na čelu.


Istrebljivaču Srpskog naroda u BiH Miloradu Dodiku



Ravnodušan sam na tvoje javno priznanje da sam te uzdrmao do mjere da to cvileći otvoreno priznaješ, zajedno sa beskičmenjacima kojima komanduješ.


Niti me ta činjenica raduje, niti me ne raduje; Samo konstatujem da je rezultat mog dosadašnjeg raspakivanja tvog nakota zaista odličan, što i sam javno prezentuješ.


U nemoći, što jeste tvoja krivična prijava protiv mene, napravio si niz kobnih grešaka.


Za “pisca” si odabrao Slavka Mitrovića Mračnjaka, svog ideologa, čiji je najbliži srodnik Branko Mitrović, iz sela Rogolji, u Drugom svjetskom ratu ustašama izdao Dušana Čergića, seoskog Kneza i Iliju Kojića, viđenog Srbina iz sela Berek, opština Gradiška.


Mračnjak je kasnije lažirao činjenice oko svog izdajničkog srodnika, ali preživjelo je do današnjih dana još ljudi koji pamte. 


Mračnjak nije daleko odmakao od najbližeg srodnika, a emitovanje njegove krivične putem agencije SRNA, svjedočanstvo je da si ti odavno spalio Ustav Republike Srpske.


Ne mogu rušiti nešto što ne postoji.


Nije ovaj odgovor nikakva moja odbrana; Taman posla da se branim od toksičnog otpada poput tebe, već moram, tu i tamo, pomenuti bolesni Mračnjakov uradak, pošto je on povod za ovaj Odgovor tebi, Istrebljivaču Srpskog Naroda, poznatom i kao Milorad Dodik.


Uzgred, ta krivična liči na saopštenje o tvom mentalnom stanju izdato od Konzilijuma Psihijatrijske klinike, zatvoreni odjel u kojem pod ključem drže Zvijeri.


Jasno je iz saopštenja Konzilijuma da ti bolest ne jenjava.


Da nastavim: Podnesi odmah sutra još jednu bjanko optužnicu, jer tebi i crvljivom ljudskom otpadu kojim si okružen tek slijedi pakao od Istine koju ću o vama svima iznijeti u vremenu koje dolazi. 


Znam da ti teško pada što ti ne dozvoljavam da pužeš i šeniš preda mnom, a stalno mi to nudiš - zovu tvoji posrednici, mole, nude, kume… Džaba.


Sa Istrebljivačima Srpskog naroda i ostalih naroda u BiH nema nikakvog razgovora; Čak ni dozvole da pužeš preda mnom.


Sad da iznesem nekoliko tema koje ću tek obraditi, tiču se tebe lično, a saopštiću ih samo u naznakama.


Znam za koga Radiš, ko ti naređuje. 


To nisu SAD, ni EU, ni Rusija; Nije ni Aleksandar Vučić.


Ti znaš da ja to znam. Kao i ime osobe koja ti direktno izdaje naredbe kako da se u kojoj situaciji ponašaš.


Po njegovom i nalogu onih za koje obojica radite namjeravaš da biološki uništitš Srbe.


Zato i drhtiš od pomisli na mene i ono što znam. Odlično znaš da ću to objaviti. 


Nastavi da drhtiš, jer to neću učiniti danas, već kad ti to najmanje bude odgovaralo. Do tada ćeš već da se treseš kao prut.


Idemo dalje: Ti si Stvarni Kum NarkoKlana u Republici Srpskoj.


Zato u tvojoj krivičnoj nema Siniše Mijatovića, tvog “Generala”, koji ti drži Istočni tranzit narkotika.


Nema šta tvoj Beogradski narkoogranak nije učinio i pokušao da mi učini kako bi me spriječili da raskrinkam Zvornički NarkoKartel i dođem do imena tvog “Generala”. Da potvrdim da je Mijatović “General” koji donosi odluke, a vezan je sa tobom preko Danijela Dragičevića, tvog šefa kabineta. I preko "Prointera"!


Ne žalim se na udare tvoje NarkoBande, iako su mi štošta loše učinili; Ne jaučem, niti mi to pada na pamet; Samo konstatujem; Takav mi je posao. 


Nemoj sumnjati u to da su mi poznata imena tvojih beogradskih narkokapetana. Sve u svoje vrijeme! Kao i o Belivuku!


Misliš da si nekog zavarao kada si “Generala” sklonio iz suvlasništva “Prointera”; Samo si tim potezom potvrdio da je on “General”, a da je Dejan Ilić Tigar, suvlasnik “Prointera” i šef Kavačkog klana u Republici Srpskoj tek “NarkoPukovnik”.


Krijući se iza “porodica oboljelih od korone”, što pokazuje na kakve sve blasfemične, monstruozne stvari si spreman, pominješ samo Zorana Stevanovića, jednog od Kumova Grada Droge, misleći naivno, zajedno sa svojim Mračnjakom, da se ovaj Vlah neće dosjetiti.


Prevario si se; Kad sam već kod “Prointera”, priznajem - to je briljantna kriminalna varijanta koju si smislio i preko koje ide sve: IT usluge - javno otimanje desetina miliona KM putem namještenih tendera; Pranje novca i narkotici tajno. I to ću vrlo brzo da otvorim - javno.


Para imaš toliko da si poludio od njih - brojiš ih gotovo svako veče, dok te pratnja ismijava, znajući šta radiš. Jado jadni nenajedeni.


Zaboravio si da sam ja prvi objavio da je “Prointer” tvoja frima. I Slaviše Kokeze, kriminalca velikog kalibra iz Srbije. Taj Kum je pao, pa ćeš i ti.


Još smo na Istoku.


Daj objasni Puku kako je Vlado Crta Đajić liječio “Generalovog” logističara, narkodilera i falsifikatora, Bojana Raonića na UKC RS Banjaluka i to u vrijeme dok je za njim bila raspisana potjernica, jer je pravosnažno presuđen na pet godina zatvora.


Bilo je to krajem 2019. godine, a narkokriminalca, koji je falsifikovao dokumente za najveće NarkoBosove iz Regiona, zbog čega je i presuđen, tajno je na UKC RS dovezao helikopterom tvoj pilot Boban Kusturić. Isti onaj što je zgrnuo milione prebacujući letjelicama Helikopterskog servisa stotine kilograma opijata. Uz tvoje znanje.


Uzgred, da li znaš da je Raonić u ekstradicionom pritvoru u jednoj EU državi. Čeka izručenje; Čeka da propjeva. O tebi i tvojima!


Trebalo bi da znaš da na UKC RS nema samoubistava pacijenata - već isključivo ubistava; Tvoj Crta Đajić, narkoman, narko diler, saradnik i Škaljaraca i Kavčana i jedan do Istrebljivača naroda koji oboljele od COVID 19 truje industrijskim kiseonikom, širi zarazu korištenjem bezvrijednih brzih Antigenskih testova, preskupo plaćenih, koji ne nabavlja nikakve lijekove za borbu protiv korone, prisiljava oboljele da sebi prekrate muke; To su posredna ubistva, Istrebljivaču Srpskog Naroda.


Kad smo već kod antigenskih testova “Respi-Strip”, o kojima sam detaljno pisao, da te obavijestim da je Specijalni tužilac Miodrag Bajić otvorio istragu i o tom segmentu pljačke, a nakon toga, vjerujem i broju onih koje ste ti i tvoji vašljivci primjenom bezvrijednog testa defakto zarazili, a mnoge oboljele otjerali u smrt; Sada bi ste to da revidirirate, ponovo da rušite grobove! Bagro Crvena, ni Mrtve ne ostavljate na miru!!!


O tvom odnosu prema kokainu i davanju kokaina mladim osobama napisaću vrlo detaljan tekst. 


Moram priznati da ste odlično učinili što ste zajedno sa sobom u krivičnu protiv mene stavili Draška Stanivukovića i Aleksandra Zolaka; Odlično je, jer ste tako potvrdili da ste iz iste kanalizacione cijevi.


Što se tiče Lukača, ne troši snagu da ga ti štitiš od mene; Nas dvojica ćemo se već obračunati kada dođe vrijeme za to, ne bježimo nijedan od tog obračuna; Da ti dam savjet, samo jedan: Gledaj ti, Istrebljivaču, kako da sebe zaštitiš od Lukača; Koji će te, što bi rekao tvoj sektaški raspop Grigorije, “pojesti k’o šampitu”!


I za kraj, rečenica Specijalnom tužiocu: Gospodine Bajiću, radite svoj posao!