среда, 20. април 2016.

Pet godina Bloga “Sa druge strane”

piše: Slobodan Vasković

Danas je punih pet godina kako sam pokrenuo blog “Sa druge strane”.

Želim da se zahvalim:
  • Ljiljani Kovačević, ženi koju obožavam i bez čije pomoći ne bih nikada ništa napravio,
  • Nemanji Vaskoviću, 
  • Uni Vasković; Mojoj djeci čije odrastanje nisam stigao ni da vidim. Blog je bio preči. Dugujem im zato Izvinjenje. Izvinjavam se.
  • Svima koji su ikad došli na ovu stranicu, bez obzira šta misle o onome što su pročitali/vidjeli i šta misle o meni kao autoru. 
  • Mreži Podrške Slobodana Vaskovića, bez koje na ovoj stranici ne bi bilo ni blizu toliko informacija koliko ih ima.
  • Svima onima koji su mi pomogli da preživim. Prepoznaće se.
  • Svima onima koji su učinili sve da ne preživim. Prepoznaće se.
  • Posebno želim da se zahvalim onim koji su progonili moju djecu, suprugu, mene, članove moje uže i šire porodice… Bez njih ne bih shvatio kako izgledaju i djeluju Neljudi.
  • Specijalno se zahvaljujem Režimskim Sudijama, koji su učinili sve da me pokose presudama, a pokosili su Pravosuđe RS. Prepoznaće se.
  • Zahvaljujem se onim Sudijama koji nisu klekli pred Režimom i njegovim slugama. Prepoznaće se.
  • Zahvaljujem se Režimu što me nije likvidirao, iako već deceniju intenzivno razmišljaju o tome.
  • Zahvaljujem se i Opoziciji što me nikada nije branila, već su prećutno odobravali sve atake na moju porodicu i mene. Tako sam razumio da su ovdje promjene sporije od evolucije. 
  • Zahvaljujem se svakom Ljudskom Biću koje me presrelo na ulici i reklo mi: Radiš dobar posao/Redovno te čitamo/Klimnulo mi glavom…
  • Zahvaljujem se Vladiki Grigoriju, koji je naredio da kamenuju Nemanju i mene, jer da nije bilo tog kamenovanja, nikada ne bih shvatio koliko je truleži, prljavštine, perverzije, oholosti, licemjerstva i jarosti unutar SPC-a. I ko je zaista Mladen Jevrić Durić!
  • Zahvaljujem se i Vasiliju Kačavendi koji je, dok je bio aktivni Vladika, naredio da se u zvorničko-tuzlanskoj eparhiji progone svi koji nose prezime Vasković. Tako je Vaskoviće učvrstio u uvjerenju da ne treba da se čuju samo kada im nešto treba, već češće. 
  • Zahvaljujem se Vladiki Jefremu, koji se nikada nije pridružio nijednom napadu na mene. 
  • Najiskrenije se zahvaljujem Bokiju, svom sjajnom mladom kreativnom prijatelju, koji mi je mnogo pomogao. Tu spadaju i Eldin, Efendija, Senad H., Zvone J., ali ne Debeli, već Mršavi, Dragan, Đorđe, Profa, Sanja, Siniša B., Šaman, Ugroženi, Plavobradi, Hodža, Goran, Tanja…
  • Hvala i Tetku i Tetkovom Malom. Za Tetka Ginko, za Malog palačinke. 

Mogao bih se zahvaljivati godinama, pa je red da prestanem. Nakon svega ubijeđen sam da sam slobodan čovjek. Cijena?! Nema cijene! 
  • Na kraju nekoliko statističkih podataka:
  •   od 21.04. do 30.04. 2011. godine Blog je posjetilo ukupno 2.789 čitalaca.
  • U maju 2011. na Blogu je bilo ukupno 4.626 posjetilaca.
  • U martu 2016. Blog je imao 649.201 posjetu, bez video kanala. 
  • U proteklih 30 dana Blog je imao 680.148 posjetilaca, bez video kanala.
  • Ukupno je Blog do zaključenja ovog teksta posjetilo 13.957.232 posjetioca.
  • Prvi post je bio “Fabrika duvana Banjaluka-Milionske prevare”. Riječ je o video prilogu, koji sam počeo dizati na youtube 20.04.2011. oko 21. čas i uspio ga postaviti nakon 13 časova “gigantske borbe” sa konekcijom. Bio sam ubijeđen da neću uspjeti nikad to učiniti i zamalo sam odustao i od bloga i od youtube. Nekako je progulilo 21. aprila!
  • Da li bih nakon svega uradio sve isto? Naravno.