петак, 10. март 2023.

Večeras na Face TV; Prijedlog za efikasno rješenje Dodikovih napada na novinare: Ogradite se javno od mene i nastavite da pred njim Mirno Stojite kao kad “Jaganjci Utihnu”


Piše: Slobodan Vasković


Večeras gostujem na “Face TV”. U 18.45.h! 


Govoriću kao i dosad: Stvari nazivati pravim imenom, a kome se to ne dopada, neka ne gleda.


Takođe primjećujem da dio takozvane novinarske zajednice pokušava da meni isporuči odgovornost za policijsku brutalnost - otimanje telefona od Nikole Morače i prijetnje koje su mu upućene; Potom i grebanje automobila Aleksandra Trifunovića i Nikole Morače, kao i sam pokušaj uvođenja kriminalizovanja klevete.


Naravno, čini to i Vrtni Patuljak Radovan Višković, pa mi sve počinje da liči na “Simbiozu” sa Miloradom Dodikom i njegovim kleptokratskim slugama.


Zato preporučujem takozvanoj novinarskoj zajednici da se javno ogradi od mene, spasi sebe i “profesiju” koja, između ostalog, podrazumijeva da kao “Jaganjci Utihnu” i Mirno Stoje dok Dodik lažno optužuje Trifunovića i Moraču da su sami sebi teško oštetili automobile. I u svim sličnim situacijama.


“Rečeno mi je da ima indicija da su sami organizovali tu aktivnost”, rekao je Dodik, a niko od “profesionalaca” nakon toga nije napustio pres.


Mogu, nakon što se dogovore i javno ograde od mene, zajedno sa Dodikom održati pres.