субота, 9. април 2022.

“Bićeš osrknavljen i UBIVEN”

Piše: Slobodan Vasković


Kostreševiću, daj malo popričaj sa tim svojim ubicama koji mi stalno prijete likvidacijom.


Nemoj da se stalno deklarišu kao zadnji polupismeni šljam, jer ste pripadnici vrlo ozbiljnog, brutalnog, ubilačkog međunarodnog NarkoKlana.


Kakvog smisla ima da mi tvoj podređeni narkodiler i, valjda, ubica, između ostalog, napiše: “bićeš oskrnavljen i UBIVEN”.


Kako oskrnavljen, pa UBIVEN? Znaš li ti koji im daješ zadatke da prijete šta uopšte znači pojam - oskrnavljen?


Trebali su napisati "mučen, UBIVEN i oskrnavljen", kad već kopirate Belivukove monstruozne metode; Tada bi i imalo nekog smisla; Ovako kako mi je poslano - nikakvog.


Daj, dok čekaš da te uhapse, prelistaj neki Rječnik. Nemoj da ti bude mrsko, a kada te uhapse, možeš krenuti da učiš strane jezike. Toliko ćeš decenija biti na robiji da ćeš, ako se potrudiš, kada budeš izlazio biti pravi poliglota.


Ne, nisam ti ništa opsovao kada sam napisao riječ poliglota - to znači da bi trebao govoriti pet ili više jezika.


Hajdemo dalje - tvrde ovi tvoji da ću biti "UBIVEN"!


Sram vas bilo, kakva je to prijetnja - "bićeš UBIVEN"? Pravilno je - "bićeš UBIJEN", a ne "UBIVEN"!


Istina, na ovom mjestu kopirate Kristijana G. koji to izgovara u dokumentarcu "Vidimo se u čitulji". Pošto ste vi samo kopija ljudi, inače ste bezočni monstrumi dok vas vlast štiti, a kada ta zaštita nestane, tek ste jadni, mali, preplašeni papci, vi se vidite u zatvoru. Iz straha kopirate druge ne biste li se predstavili hrabrijim nego što jeste. 


O tome da li ćete mene vidjeti u čitulji, trebalo bi dobro da razmislite. Bojim se da nećete dočekati taj dan na način koji priželjkujete. A da ću ja dočekati da vidim kako vas trpaju u "Maricu". 


Vi ste jadni polupismeni ološ koji kopirajući druge pokušava da se predstavi opakijim nego što ste zaista. Tek ste ljudsko smeće koje je digla "politika", pa ste mogli da radite šta hoćete. Sad se to malo promijenilo, pa ste se prestravili i pokazujete se upravo onakvim kakvi jeste - bagra, bez ikakvih skrupula, papci i nule koje bilo koji ozbiljniji kriminalac ne bi uzeo ni da im auto opere. Zato vas je uzeo Milorad Dodik, on voli takvu menažeriju glodara iznjedrenu u kanalizaciji. Tako ste svi zajedno u vašem prirodnom staništu. Kanalizaciji.


Tragikomično je kad se ti tvoji predstavljaju kao “momci sa vrelog asfalta”, a jedino im je, kako stvari stoje, glatki mozak, bez vijuga, bio na baš vrelom asfaltu. I ostao spržen. Skroz ubijen, a ne UBIVEN, od vreline.


Onda mi poručuju - "vidimo se preko nišana"!



Kakva je to poruka? Zastrašujuća?


I kako se vidimo preko nišana? Ili su te tvoje maloumne spodobe željele reći da oni vide mene preko nišana?! Valjda je to. 


Ako me već ti tvoji zaista “vidimo se preko nišana”, što ne okinu? Više mi je dosadilo čitati prijetnje koje liče jedna drugoj kao jaje jajetu. Daj malo kreativnosti. 


Daj to malo spakuj bolje za sljedeći put. Znam da te strah, da si pojačao pratnju, da se, opet, rijetko pojavljuješ, ali što nema smisla - nema. Čuj “UBIVEN” i “vidimo se preko nišana”!


Imaš li nekog pismenijeg?


Prvo si prijetio preko Čaruge, pa preko raznoraznih probisvijeta, sad preko nekih budala, pervertita...; Svi, potpuno raspamećeni, iznervirani, još više uplašeni, mojim pisanjem o Klanu kojem pripadate, prijete gotovo pa svakodnevno. Pa navodite kako je skidanje moje glave za vas "nagrada  čast....". 


Ne vrijedi vam to, niti pomaže. Tek ću vas rasturiti. Što se časti tiče, vi i ne znate šta ta riječ znači.


Tek ćeš Kostreševiću da hodaš, držeći se za tu glavu, i hukćeš: “Jedan bloger, jedan bloger”!


I tako dok te ne zatvore. 


Čini mi se da nećeš postati poliglota. Nemaš kapaciteta za to. 


Kako god, odlično će ti stajati robijaška uniforma.


Odoh sad na kafu, dok me tvoj najtoksičniji ološ “vidimo se preko nišana”!


I ne zaboravi - nastaviću dok te ne zatvore, zajedno sa toksičnim, iskompleksiranim papanima kojima komanduješ.