субота, 9. септембар 2017.

Smokijev odlazak: Od Legende u Legendu

piše: Slobodan Vasković

Preminuo je Ljubiša Samardžić Smoki. Jedan od Junaka brojnih generacija. I moje. 

Kada ti Ljudi odu, nekako zgasne i dio nas.

U subotu, 12.12.2015. godine, na Terazijama u Beogradu, imao sam prijatan susret sa njim, jednim od najvećih glumaca ovih prostora. 

Objavio sam kratak tekst o tom susretu dva dana kasnije. 

Izgledao je izvrsno. Kazao mi je tada da za sve ima zahvaliti svojoj ženi.

“Upoznao sam je kada je imala 17. Nema šta nisam pokušao, ali bila je Stena. Shvatio sam da je ona moj jedini pravi izbor. I sa njom sam 55 godina”, ispričao mi je u dahu.

Potom razgovor o Šibi Krvavcu, Sarajevu, Bati… Izvrsnih pola sata.  Lagano je odšetao Terazijama prema Slaviji, sve sa rukama na leđima, a ja prema Knez Mihajlovoj. 


Danas, kao i prije dvije godine, potpuno sam svjestan da je razgovor sa njim bio privilegija!