среда, 7. септембар 2016.

Maternji jezik

1.
Miroslav Milovanović zvani Kučka, bivši ministar poljoprivrede i bivši visoki funkcioner SNSD-a, nazvao je Peru Simića, savjetnika Milorada Dodika, Džukelom. 

Da sam ja Simića nazvao Džukelom, odmah bi me optužili za Jezik Mržnje.

2.
Kako je to učinio Kučka, a sve je unutar SNSD-a, to mu dođe kao Maternji jezik.

3.
Akademik Maternjeg jezika u SNSD-u je Milorad Dodik. Sjetimo se samo njegovih javnih lekcija: Jebaću ti mater, Ajd ne seri, Jedi govna, Jebe mi se, Nek se jebe, To je neko sranje, Mamlazi, Neće meni ti pederi…, Kreteni, Narkomani…

Akademik ima i lakše lekcije: Patološki tipovi, Frustrirani, Špekulanti, Špijuni u pokušaju, ko jebe Incka…

4.
To su javne lekcije; Akademik na tajnim sesijama SNSD-a Maternji predaje sa nekoliko laptopa pri ruci. Jer njima gađa prisutne. Uz izvorne maternje riječi - jebem ti mater, mater ti jebem, pička ti materina, jebaću ti mater… A kada mu ponestane inspiracije, šamara. Neke “učenike” je bacio niz stepenice. Od milošte.

5.
Kletve su posebna lekcija: Volio bih da ti otkaže srce, da te napadne pritisak…

6.
Zato Kučkina Džukela i nije neko iznenađenje. Dapače. Pa valjda je opštepoznato da visoke funkcionere SNSD-a baš bije glas da imaju divan kućni odgoj. Jebe im se za ostalo. 

7.
Nisu svi iz SNSD-a skloni jedni druge nazivati Džukelama, Avlijanerima, Kretenima, Govnima, Narkomanima… Ima i onih koji ljube bližnjeg svog.


8.
Recimo, Dragan Bogdanić ljubi u usta svakog koga stigne. Koga ne stigne, šalje poljupce za njim. Kada sam vidio prvu sliku na kojoj Bogdanić ljubi u usta NN osobu, uplašio sam se za sudbinu NN-a. 

Ne čudi, jer Bogdanić pripada određenim mafijaškim krugovima, a poljubac u njima znači CVRC.

9.
Razmatranjem drugih Bogdanićevih fotografija na kojima žarko ljubi shvatio sam da to čini iz sasvim drugih, NECVRC razloga. Kampanja je, pa ima želju da lično poljubi svakog birača. Filmski, jer je filmofil.

10.
Poljubac zna biti razoran i bukvalno. 

Tako je poljubac Milorada Dodika i Drage Bundala, kandidata SDS-a za načelnika Kostajnice, razorio vrh OO SDS-a Kostajnica. Do mjere da su se obračunavali ko za koga i sa kim radi protiv koga.



Koristio se vlo obilno Maternji jezik. Bilo je i Govora tijela, posebno Šaka.

11. 
Govor tijela je prava nauka.

Na slici na kojoj se ljube Dodik i Bundalo vidi se i Gojko Kličković. 

Konsultovao sam stručnjake za Govor Tijela kako bi prokomentarisali Kličkovićev stav na toj slici.

Njegovo držanje, posebno pogled, staklasti, svjedoče da je g. Kličković ubijeđen da se nalazi u šatoru SDS-a, saopštili su eksperti. 

Očito, kada je Kličković u pitanju, Govor Tijela nije bio presudan. Već govor promila.

12.
Molba: Ako vidite Džukelu, javite Kučki! Bolje njemu, nego Šinteru!