субота, 17. децембар 2016.

20.013.583

piše: Slobodan Vasković

Broj posjeta blogu “Sa druge strane” prešao je dvadeset miliona - 20.013.583!

Za pet godina i osam mjeseci, koliko blog postoji, objavio sam 2.657 postova, od čega 95 video klipova.

Brojni portali u BiH, FB profili, TV kuće…, proteklih godina, prenijeli su veliki broj mojih tekstova. Pomogli su mi na taj način i vrlo sam im zahvalan, kao i svakom čovjeku koji je posjetio blog, bez obzira na njegovo političko opredjeljenje ili odnos prema meni.

Najvažnije je da čitaoci dolaze na ovu stranicu, a svako ima pravo na sopstvene stavove o onome što pišem; Problem je jedino ako su ti stavovi generisani mržnjom i usmjereni ka inspirisanju/organizovanju fizičkih napada na autora ovih redova ili, pak, eliminaciju, što je veoma izraženo poslednjih nekoliko sedmica.

Prijetnje da ću biti eliminisan, iz Kruga o kojem sam intenzivno pisao poslednjih nedelja (i o kojem ću nastaviti da pišem i dalje), i zbog kojih sam morao čak na određeno vrijeme napustiti državu, ne prestaju da stižu. 

O njima sam detaljno obaviješten, kao i o licima koja imaju namjeru, javno je iskazuju u kuloarima Režima, da me uklone.

Da li će se usuditi? Vidjećemo!

Nastavljam dalje, bez želje za postizanjem bilo kakvih rekorda; Samu činjenicu da je broj posjeta blogu premašio 20 miliona doživljavam kao izuzetnu nagradu, od koje ne mogu dobiti veću.

Pisao bih i da samo jedan čitalac dnevno posjeti ovaj blog. I takva situacija je vrijedna truda i doživio bih je kao priznanje.

Ostanite sa mnom!