уторак, 16. мај 2023.

Petko iz Ustanove: Ne može se ni klonirati ni patentirati; Ozbiljno vam kažem


Piše: Slobodan Vasković


1.

Milorad Dodik sam je sebe okarakterisao “nacionalnim bogatstvom Srba i Republike Srpske”!


“Nacionalno bogatstvo” je sam sebe promovisao u “nacionalno bogatstvo" (nije bog, ali nije ni malo) na RTRS-u.


2.

"Mislim da sam ja nacionalno bogatstvo Srba i Republike Srpske. Ja mislim… I nisam umišljen, ja nisam umišljen. Ozbiljno vam kažem. Ne može se mene ni klonirati ni patentirati. Mislim da moja volja i energija koju ulažem u poziciju RS-a očuvala je njene konture, očuvala je ovo što sad imamo. Učinila je da je Republika Srpska mirna, stabilna, da nema izazova te vrste", rekao je gostujući u Teleringu. 



On je kazao da danas u ovom entitetu ima i zadovoljnih i nezadovoljnih, kao i svugdje u svijetu, ali da se ovdje može živjeti i da se otvaraju perspektive i šanse da ljudi zarade.

"Svako onaj ko hoće da radi danas može u Republici Srpskoj da zaradi... Ja sam danas krenuo na posao u pola 10, pogledajte koliko je sada sati. I tako je svaki dan, a neko misli da treba biti rođen i da mu sve padne s nebesa", zaključio je.


3.

Zaista nije “umišljen”, ozbiljno vam kažem, već je za ozbiljnog posmatranja. Vrlo detaljnog, dugog, uz sve pripadajuće lijekove. U Ustanovi zatvorenog tipa. 


To su već dva dobitka - “nacionalno bogatstvo” je sklonjeno na sigurno mjesto, pa ga niko ne može ukrasti. U ovom slučaju odvesti. Iz Ustanove. Ozbiljno vam kažem.


4.

Onda “nacionalno bogatstvo” ustvrdi da njega niko ne može “ni klonirati ni patentirati”. 


Valjda je htio reći da niko ne može patentirati njegovo kloniranje. 

Hvala Bogu, jer bi i tog “naučnika” trebalo u Ustanovu.


Srećom pa ne postoji, jer patentirati kloniranje “nacionalnog bogatstva” bio bi nemjerljiv zločin.


5.

To i “nacionalno bogatstvo” indirektno tvrdi.


“Mislim da moja volja i energija koju ulažem u poziciju RS-a očuvala je njene konture, očuvala je ovo što sad imamo”, saopštilo je ono, “nacionalno bogatstvo”.


6.

Živa istina. Ozbiljno vam kažem, jer su od RS, otkako je vodi Dodik, ostale samo konture. I ništa drugo. Nikakav sadržaj. Sve su Dodik i “čuvari nacionalnog bogatstva” opljačkali. 


Unutar sačuvanih “kontura” ostala je samo spržena zemlja i teror klijentelističko-kriminalne manjine nad ogromnom većinom preostalog naroda. Preostalog nakon svih mogućih progona. Koji i dalje traju.


7.

Tačno je i da je Republika Srpska “stabilna”, kako to “nacionalno bogatstvo” tvrdi. Ozbiljno vam kažem.


Evo nekoliko primjera:

-Stabilno se dokrajčuje ono malo preostalog u entitetu; 

-Strabilne su sve vrste kriminala, korupcije; 

-Sve stabilne vrste kriminala, korupcije su na najvišem nivou u Evropi. I vrlo stabilno stoje na prvoj poziciji.

-Egzodus onih za koje je “nacionalno bogatstvo” saopštio da “neko misli da treba biti rođen i da mu sve padne s nebesa” je ultrastabilan; Svakodnevno odlaze “nezahvalnici”, a ne vjeruju “nacionalnom bogatstvu” da u preostalim konturama "Svako onaj ko hoće da radi danas može u Republici Srpskoj da zaradi”. Valjda sa Čarapom na glavi, jer ne znam kako bi drugačije to bilo, budući da neke jače firme i nema, a Javna preduzeća samo što se nisu raspala.


Ili da beru voće u voćnjacima “nacionalnog bogatstva”.


-Stabilna je i izolacija RS, kao i njena zaduženja, koja sve stabilnije rastu.


8.

“Nacionalno bogatstvo” čak je i “filozofsko nacionalno bogatstvo”, pa umuje da je njegova volja i energija “Učinila da je Republika Srpska mirna, stabilna, da nema izazova te vrste”!


Šta znači “da nema izazova te vrste”?


Ozbiljno vas pitam!


Meni se čini da ne znači ništa. 


Ozbiljno vam kažem.


9.

Ali ko sam ja da sudim “dubinama” tog “produhovljenog” neprijatelja sopstvenog naroda koji intenzivno, već decenijama, radi na njegovom uništenju, kako bi sačuvao sebe kao “nacionalno bogatstvo” jedino preostalo iza cijelog naroda.


10.

Pomislim da je Dodik sebe u “Teleringu” doživio kao Petka. 


Malo jače ga je “prebacilo”. 


Prava je šteta da se voditelj ne zove Robinson Kruso. I što on i Petko nisu na pustom ostrvu.


Ozbiljno vam kažem.


11.

Kloniranje? Pa ko bi još klonirao tri metra žive vage?! I to prije toga patentirao!


Ozbiljno se pitam!


12.

Kada sljedeći put bude gostovao u “Teleringu”, garantujem da će tvrditi da je “na dah” zaronio “20.000 milja pod morem”.