понедељак, 22. мај 2023.

Kriminalac Admir Husarić, štićenik Fadila Novalića, koji uvijek ima “metak u cijevi” prijeti mi likvidacijom; Baš sam se uplašio, posebno zato što se krije iza sestre; Pisamce Admiru - Što uvlačiš sestru, kako te nije sram; Zaprijeti lično i sjeti se Fadila i Narkobega Hadžibajrića

Izetbegovići i Husarić u Srebreniku

Piše: Slobodan Vasković


Husariću, sram te bilo; Ti, takav kriminalac koji uvijek ima “metak u cijevi”, kriješ se iza sestrinog profila da bi mi prijetio. 


Toliko si van sebe što si raskrinkan kao teški kriminalac i zelenaš, da psuješ, bljuješ otrov i tvrdiš da će me “mrak pojesti”. 


Pljačkaš narod godinama, državi si oteo milione, zajedno sa bagrom o kojoj sam već pisao, sve pod zaštitom Fadila Novalića. I misliš da si nedodirljiv.


Griješiš; Ne da nisi nedodirljiv, već će te i uhapsiti. Sve će vas pohapsiti.


Da te podsjetim; ja sam raskrinkao Narkobega Ibrahima Hadžibajrića kod čijeg ste jarana oprali par miliona. NarkoBeg je sada u pritvoru. Progovorio, ne progovorio, istraga će doći i do tebe!


Evo tvojih prijetnji, upućenih preko profila tvoje sestre; Neka ljudi vide kakav si miš mekinjaš. 


prijetnje

“Mamu ti jebem


Jos nesto napisi za mog brata nema te


Majku ti ostaplersku


Mrak ce te pojet a znamo ko si


Jebem ti ono sto ti je najmijilije


Jebo ti Bakir i Admir mamu i zenu


Pisi sada meni a ne Admiru ja se ne krijem iza profila ostapleru


6:36 AM


Admira replied to Admira

Pisi sada meni a ne Admiru ja se ne krijem iza profila ostapleru

Pisi sada meni a ne Admiru ja se ne krijem iza profila ostapleru”!


Husarić desno

Trebaš znati da si mi dosadan; Ništa mi ne znače ni prijetnje ni psovke; Toliko ih imam na dnevnom nivou, da ti svojim primitivnim riječnikom samo prelaziš uobičajenu kvotu prijetnji i ništa više.


Treba da znaš i sljedeće: One koje mi prijete rastočim do kraja, pa ću tako i tebe. I nemoj da se kriješ iza Bakira; On ti ne može pomoći, sve i da hoće. 


To što je Osman Mehmedagić Osmica na profilu tvoje seke, već jasno gvori odakle “vjetar duva”.

Ferhat Peštalić i Osmica

Da bih bio jasan - imam, što. bi rekao narod, kamaru informacija o tebi i tvojim hohštaplerskim (ne ostaplerskim, kako pišeš) poslovima sa Fadilom Novalićem, Ferhatom Peštalićem, Nurdinom Peštalićem i drugim.

Ferhat Peštalić, Bakir Izetbegović i Nurdnin peštalić

Kad smo već “na vezi” reci Fadilu da znam sve oko onih ukradenih četiri miliona KM na vakcinama (od uplaćenih 12 miliona KM), kojima je istekao rok trajanja, pa su bačene. Pojasniću to u nastavcima, dok ne dođeš "sa mrakom" da me “pojedeš”.

Ministar TK Hajrudin Mehanović

Znam dosta toga i o tvojim vezama sa Hajrudinom Mehanovićem, Ministrom unutrašnjih poslova Kantona Tuzla, kao i ko su ti veze u SIPA. Svi oni štite tvoju kriminalnu organizovanu grupu. I Fadil. Ali, Fadil je baš u problemima; ne znam da li si čuo da je osuđen; Čini mi se da će biti i presuđen.

Sve ću objaviti oko tvoje zločinačke organizacije; Lagano, nigdje ne žurim. Onako natenane.


I dok završavam ovaj tekst upravo mi ponovo šalješ poruku preko sestrinog profila.


Moj brat radi cidto posteno svoj posao a stranka s tim nema veze nego si potplacen da prljas njegovo ime!!Mozes kako hoces ali ne dokle hoced!!Ja za njegovu cast dajem glavu


Za ovu ozjavu ja te licno predahem svom advpkatu u Becu ,,mislis da mozes kako ti hoces!!Sigurno ne


 

Istovremeno, u novoj poruci, prijetiš i likvidacijom i tužbom; Možda me likvidiraš, pa me tužiš.


Ili tužiš dok likvidiraš. Ili…; Očito si izgubljen i dezorijentisan, jer sam te izvukao iz te mišije rupe u koju si se zavukao i pljačkaš državu i narod.


I nemoj uvlačiti sestru u ovo; Kako te nije sramota.