среда, 5. јул 2023.

Pisamce Nenadu NarkoNešiću, ministru bezbjednosti BiH: Nemoj provocirati i planirati napade na članove moje porodice u Istočnom Sarajevu; Dođi do mene, ako si baš tako moćan; Ako ne dođeš, doći ću ja u Istočno Novo Sarajevo

Piše: Slobodan Vasković


NarkoNešiću, 

Kakav si ti jadni bijedni prestrašeni crv.


Zajedno sa svojim bratom Predragom, takođe narkodilerom kao što si i ti, već poodavno najavljuješ napade na članove moje porodice u Istočnom Novom Sarajevu.


Sinoć si, oko 21.15.h, u kafeu “Apartman” u Istočnom Novom Sarajevu, pokušao isprovocirati jednog od njih; Jedino što si uspio je da mu pokažeš koliko si slab, prenervozan, jadan i bijedan. Sasuo si se pred njim kao riža.


Nisi ga uspio isprovocirati da te razbije kao zvečku, kako bi ste ti i tvoji narkovojnici napravili "priču" o tvojoj "ugroženosti"; Neće te ni razbiti, dobar je to dečko, miran. Možeš pričati šta hoćeš i hvalisati se kako si sa Narko”Generalom” Sinišom Kostreševićem “dogovorio novu turu čistog kokaina, 03.07.”


I kako jedan drugog oslovljavate sa Narko”Generale”. 


Klocu, valjda misliš da si duhovit, iako si bolestan i miš koji je zaradio milione evra trgujući narkoticima i perući novac od njihove prodaje. A sada bi nasiljem da spriječiš da nastavim tvoje raskrinkavanje.


To što si bio pod snažnim dejstvom opijata nikako te ne opravdava. Dapače.


Što se tiče tvoje Skaj aplikacije neću još o njoj. Polako.


Kao i o tome kako finansiraš presuđene kriminalce. Ne žurim.


Budući da imaš silnu želju da mi se osvetiš što sam te raskrinkao kao narkodilera i perača narkonovca, što sam raskrinkao cijelu tvoju porodičnu narkomanufakturu, što neću prestati insistirati da te procesuiraju, budi hrabar i mani se papanskih folova - dođi i nađi me u Beogradu.


Živim u ulici Živka Davidovića (na Zvezdari, oko 150 metara od tržnog centra "Aviv"), objavio sam to već. Ali, samo za tebe i tvog bracu Piromana objavljujem ponovo. Ako vi ne smijete doći pošaljite Davora Eleza; Obično njega koristite kada naređujete paljenje automobila u Istočnom Novom Sarajevu.


Ako ne smiješ da dođeš, a očito ne smiješ, ja ću doći u Istočno Novo Sarajevo 19.07. ove godine, u popodnevnim časovima. Ne mogu ranije, imam obaveza u Beogradu.


Valjda znaš adresu na kojoj živi moja porodica. 


Znači, 19.07. u popodnevnim časovima (za dvije sedmice) i neću otići dok ti ne dođeš, zajedno sa Piromanom i ostalom narkobagrom kojom komanduješ, da se obračunaš sa mnom.


Budi hrabar. Stisni.