понедељак, 10. јул 2023.

Gabriel Eskobar#srednjiprstzasve


Piše: Slobodan Vasković


Pokušavao sam naći Tviter profil Gabriela Eskobara, zamjenika pomoćnika državnog sekretara SAD-a i specijalnog izaslanika SAD za Zapadni Balkan, vjerujući da ću na njemu, nakon stupanja na snagu Zakona o zabrani objavljivanja odluka visokog predstavnika u BiH u Službenom glasniku RS i Zakona o nesprovođenju odluka Ustavnog suda BiH na teritoriji RS, naći tvit podrške Miloradu Dodiku.


Tvit je mogao da glasi: Do referenduma#destilerija.


Ili - Slijedi zabrana rada Tužilaštva i Suda BiH+SIPA BiH na teritoriji RS#srednjiprstzasve


Mogao je glasiti i Referendum odmah#GoodbyeBiHWelcomeRSexit


Najbolji bi bio - Formiran je predmet#grohotomsesmijem


Nisam našao Eskobarov Tviter profil. 


Izgleda da ga nema; Šteta, a mogao je poslati putem njega niz promoporuka za svog prijatelja i saradnika Milorada Dodika.


Zamolio bih g. Eskobara koji je vrlo tolerantan prema Dodikovom Srednjem prstu za sve u BiH da otvori Tviter nalog; Da bismo znali, ako je to moguće, do kada će njegov favorit rastakati BiH - da li je to septembar, oktobar ili, pak novembar ove godine.


I tvitne - Septembar2023#znamoštasmoradiliovogljeta.


Teško da će mi g. Eskobar izaći u susret.


Gabrijel u prevodu znači “Moja moć je Bog”/“Moj je ratnik Bog”.


Misli se na Arhanđela Gabrijela/Gavrila.


Što se tiče Eskobara Gabriela, njegovo ime u prevodu bi moglo glasiti “Moja funkcija je bog”/“Moj je ratnik Dodik”. 


Tu bi se već nekako mogao naći zajednički spoj sa Sanjom Vulić#dodikjemojbog.


Ipak mi se čini da je ovozemaljski Gabriel, pa makar bio i Eskobar, previše iskočio iz šina. 


Bilo bi dobro da ga u njih i ne vraćaju najodgovorniji za spoljnu politiku SAD-a, bez obzira na svu gordost velesile koja ne priznaje greške ni kada ih je svjesna. Nije to samo receptura SAD-a, već i drugih velikih sila.


Goodbye g. Eskobar; Pokazali ste se kao neprijatelj BiH, svih njenih naroda, sa akcentom na Srbe.


Već se zna ko će vam reći: Dobro došli u destileriju, napravljenu od novca zarađenog teškim pljačkama Republike Srpske i naroda u njoj. Vjerujem da ćete uživati u društvu jednog od najvećih kriminalaca i srpskih neprijatelja#veleizdajnik.