понедељак, 27. август 2018.

Vlado Kovačević, novinar BNTV, osnivač portala “Gerila” i bloger: Napadači su bili odlučni da me teško povrijede

Piše: Slobodan Vasković


"Potresen sam napadom, ali mi nije iznenađenje, jer je stvorena atmosfera linča", rekao mi je jutros, nešto prije osam časova, Vladimir Kovačević, novinar BNTV, kojeg su sinoć dvojica nasilnika brutalno pretukla metalnim šipkama.

Kovačević je teško pretučen ispred zgrade u kojoj živi. Tu su ga napadači čekali, što znači da su ga ili pratili ili im je neko dostavio njegovu tačnu adresu.

“Potresen sam veoma, ali fizički se malo bolje osjećam. Imam bolove i dalje. Najgore mi je zbog porodice. Ostajem u bolnici”, kaže Vlado.

Prema njegovim riječima, napadači su imali namjeru da ga teško povrijede.

“Jedan mi je prišao sa leđa, drugi sa boka i krenuli su da me udaraju u glavu metalnim šipkama”. Nisam imao šanse”, rekao mi je Vlado jutros.

Sreća da je kolega Kovačević osoba koja se aktivno bavi sportom, inače bi stradao još teže u brutalnom napadu nasilnika.

“Napadači imaju oko tridesetak godina, razvijeni su, visoki između 180-185 cm. Djelovali su odlučno i sa jasnom namjerom da me što teže povrijede. To su profesionalni batinaši”, rekao mi je kolega Vlado.

Kaže da mu je najteže zbog porodice, ali da se mora dalje, ali i da ne zna kako u ambijentu kakav vlada u Banjaluci.

“Da li ja kao Novinar treba ilegalno da se naoružam da bih se odbranio od nasilnika? Ja to neću učiniti, ali ovakav jedan napad govori sve o društvu u kojem živimo”, kaže on.

Prilikom napada, Kovačević je zadobio teške povrede glave, koja je, udarcima metalne šipke na rasklapanje, razbijena sa obje strane.

Povrijeđena mu je i usna, a uho skroz  razderano.

Kovačević je novinar BNTV, osnivač portala “Gerila” (što je, bez sumnje, jedan od razloga napada) i bloger.


Prije napada bio je na poslu, na BN TV-u, za koji je izvještavao sa mirnog okupljanja građana koji na Trgu u Banjaluci koji već pet mjeseci traže Istinu o tome ko je ubio Davida Dragičevića i Pravdu za Ubice, Naručioce Ubistva i njihove Saučesnike.