недеља, 26. август 2018.

Kovačević: Na dvije strane mi je glava razbijena, Uho mi je skroz poderano, razvaljene su mi usne… Čekali su me ispred zgrade u kojoj stanujem

piše: Slobodan Vasković

Prije nekoliko trenutaka razgovarao sam sa svojim kolegom Vladimirom Kovačevićem. Rekao mi je da nema nikakve dileme da je pretučen zbog izvještavanja sa Trga. 
“Šta bi drugo moglo biti”?, rekao je.


Nakon toga ukratko mi je opisao napad i povrede koje je zadobio. Nije mogao precizirati broj kopči koje su mu sašivene na povredama koje je zadobio u brutalnom napadu.

“Na dvije strane mi je glava razbijena, Uho mi je skroz poderano, razvaljene su mi usne.

Čekali su me ispred zgrade u kojoj stanujem, na parkingu. Znali su, jasno je, gdje stanujem.

Prošao sam pored njih, oni su rasklopili šipke i počeli me bjesomučno i brutalno udarati.

Branio sam se koliko sam mogao, a onda sma počeo da vičem i pozvao pomoć. Tek tada su me pustili.

Sjeli su u automobil i nestali”, rekao mi je maločas Vladimir Kovačević.

Razgovor smo prekinuli, jer je odvežen na snimanje povrijeđenih dijelova tijela.