недеља, 16. јун 2019.

Ozren Perduv Hunti - Primjenjujete fašističke metode


piše: S.V.

Ozrenu Perduvu, aktivisti grupe “Pravda za Davida”, Hunta Dragana Lukača napisala je prekšajnu prijavu, “tešku” 500 KM, samo zato što je bio u parku pored Hrama.

Interesantno je da je nalogodavac pisanja prekršajne prijave zamjenik komandira PS Centar Dalibor Radukić. Komandir je Vladan Šikuljak koji je marta prošle godine “pronašao” svjedokinju Slađanu Marić.

Lažna svjedokinja Marićeva je, navodno, čula “buku, viku, tup udarac, pljusak vode” oko 04 časa ujutro, 18.03.2018. godine!!! Te noći otet je David Dragičević, kasnije mučen i potom surovo likvidiran. Njegovo tijelo pronađeno je 24.03.2018. godine na ušću Crkvene u Vrbas. Pametnom dovoljno.

U nastavku prenosim u cijelosti i bez ikakvih izmjena izjavu Perduva, a nakon nje tekst iz "Nezavisnih novina", iz februara 2010., koji svjedoči o tome ko su zaista pripadnici Hunte. 

Ozren Perduv: “PROGON SE NASTAVLJA” 
Večeras sam došao u parkić pored Hrama sa ciljem da sjednem na klupu i ćaskam sa svojim drugarima. Da slušamo muziku i da sviramo. 

Pripadnici policije (Danilović D. i Borojević Aleksandar) došli su sa rokovnicima i tražili lične karte. Na moje pitanje zašto me legitimišu (imate zakonsko pravo da pitate), rečeno mi je da nemam pravo da se OKUPLJAM na tom mjestu, jer je, između ostalog, blizu palate predsjednika. 

Tu sam se sa čuđenjem zapitao - kako to da ste se toga "sjetili" nakon evo 7 dana otkako se ljudi druže u parkiću pored Hrama? Tražio sam da mi kažu svoja imena (imate zakonsko pravo na to). Rekli su. Upisivali su moje podatke, tražili i neke dodatne. Sve sam im rekao. 

Dok su pisali podatke rekao sam im da primjenjuju fašističke metode i pitao sam ih da li su svjesni šta rade. Završili su sa poslom i zatvorili rokovnike. Međutim, njihov šef (Dalibor Radukić - zamjenik komandira PS Banjaluka - Centar), koji je bio sa strane i posmatrao sve to mi je prišao i rekao da odemo do službenog vozila kako bi mi izdao prekršajni nalog. Na moje pitanje - zašto prekrašajni nalog, isti mi je odgovorio - zbog ometanja službenog lica u vršenju dužnosti. 

Ometao sam tako što sam ih uvrijedio rečenicom u kojem pominjem fašizam. 

prekršajna prijava
Odgovorio sam im da meni Ustav ove zemlje dozvoljava da iznosim mišljenje o radu državnih organa. Niko zbog mišljenja ne može krivično niti prekršajno da odgovara. Ja sam to i uradio, bez da sam policijske službenike lično vrijeđao. Rekao sam tad, a kažem i sad - ovo što rade, ovoj šaci ljudi, za mene je fašizam. Metode koje su primjenili večeras su za mene fašističke. Ja to tako vidim. 

Oni su to podveli kao "ometanje službenih organa". Najbolje da mi stave flaster na usta. Neće ići, gospodo.

Vjerovali ili ne, policijski službenih Aleksandar Borojević, koji je i pisao prijavu, sve je napisao kako je i bilo. Samo što su oni moja pitanja, na koja po zakonu imate pravo - razlog legitimisanja i traženje imena od policijskih službenika, podveli pod "ometanje". Aleksandre, hvala ti. 

Ovaj nalog je samo dodatna potvrda fašističkih metoda i potvrda sistemskog progona šake ljudi koja ne želi da ćuti i da savija glavu. Pročitajte opis “prekršaja".


BANJALUKA - Zoran Basalo, ulični prodavač cigareta na banjalučkoj tržnici, prijavio je Unutrašnjoj kontroli MUP-a RS policajce Dalibora Radukića i Mileta Bošnjaka zbog, kako je naveo, konstantnog maltretiranja i reketiranja.


Basalo se, kaže, odlučio da o svemu javno progovori, bez obzira na posljedice, jer mu je "dosadilo da trpi prijetnje, šikaniranje i iznudu koji traju već tri godine".

O svemu je, kaže, obavijestio MUP RS i poručuje da nije jedini koji je o ovim policajcima spreman da govori i da ga je na to najviše podstakla njegova sestra Dubravka.

"Iako me jedan od policajaca i to Mile godinama poznaje, krajem januara su njih dvojica došla privatnim automobilom i rekla mi da sjednem u svoje vozilo i krenem za Radukićevim automobilom prema policijskoj stanici. Sa mnom u autu je bio Bošnjak, kojem smo mi prodavači sa tržnice u više navrata davali novac. Kada smo krenuli Radukić je sa svojim vozilom odjednom skrenuo na parking prostor kod 'Vodovoda'. Na parkingu se nagađamo da mu u zamjenu za oduzimanje robe dam novac. Ponudio sam im 100 KM, a onda su me napomenuli da je kazna za ovo što ja radim najmanje 500 KM i na kraju su mi iznudili 200 KM", ispričao je Basalo.

On ističe da je nakon ovog događaja prijavio policajce u Unutrašnju kontrolu MUP-a RS, kako bi maltretiranje i reketiranje prestali i da iza njegovih tvrdnji stoje gotovo svi prodavači na tržnici, te da je sa svjedocima dao izjavu u MUP-u RS.

"Kada sam ih prijavio Unutrašnjoj kontroli krajem januara, po pijaci su me čak i u civilu tražili skoro mjesec dana. Ugurali su me u policijski kombi i po gradu i parkinzima vozali gotovo pola sata. Nisu mi dali da se javljam na telefon, psovali su mi majku i prijetili i tražili da ih odvezem do svog auta gdje držim ostatak cigareta. Kada sam ih odvezao do auta oduzeli su mi cigarete i zovnuli Tržišnu inspekciju i napravili zapisnik, a sve s namjerom da se prikažu kao pošteni i savjesni policajci. Prijetili su mi i tražili da im kažem ko ih je još prijavio", ispričao je vidno potreseni Basalo i dodao da jedva preživljava od prodaje cigareta i da ionako malu zaradu mora dijeliti s policajcima. 

U CJB Banjaluka kažu da je prijava protiv Bošnjaka i Radukića stigla i da će se uskoro utvrditi da li su ti navodi tačni.
"Svi građani koji imaju informacije i dokaze za korupciju mogu da podnesu predstavku. Međutim, isto tako moraju da imaju u vidu da oni na koje su se žalili mogu da ih tuže za klevetu ukoliko se dokaže da nema osnova za pokretanje postupka", kazala je Gospa Arsenović, portparol CJB Banjaluka.