субота, 7. јул 2018.

Muriz Memić na Davidovom Trgu: Kantonalno tužilastvo dvije i po godine puca u moju porodicu

Ja i Davor smo platili najveću cijenu. I mi smo umrli onaj dan kada su umrla naša djeca. Kad se nasmijem, stid me što se smijem.


Muriz Memić: Teško je išta reći nakon majke Suzane. 

Moja Munevera još nije bila ni na jednom skupu. Nema snage. 

Kantonalno tužilastvo dvije i po godine puca u moju porodicu. Trebalo je dosta snage i pameti za ovu borbu.

Ima jos dobrih ljudi u policiji i tužilaštvima koji su mi pomagali. 

Drugačije se ne može doći do istine. 

Tako smo saznali da je Dženan ubijen. 

Tužilaštvo je skrivalo ubicu, a proglasilo Rome da su to učinili. Izborili smo se za neke dokaze.

Ja i Davor smo dokazali da smo legalisti. 

Nama treba sudnica, a ne ulica. 

Ja i Davor smo platili najveću cijenu. I mi smo umrli onaj dan kada su umrla naša djeca. Kad se nasmijem, stid me što se smijem.