субота, 7. јул 2018.

Davor Dragičević, pred 15 hiljada ljudi, na Davidovom Trgu: Istina je Surova, Pravda će biti još Surovija; Suzana: Mile, nisi Glavni Baja, Lukač je Glavni Baja


Zločinci i ubice, stići ce vas ove ruke. Istina je surova, pravda ce biti još surovija



Davor Dragicević: Dragi moj sine, dušo moja.

Subota, sedmi sedmi, 104 dan na Davidovom trgu. 

Saučesništvo u ubistvu je teži zločin od ubistva. 

Saučesnici i ubice koji ste ga oteli, držali, silovali, tukli i na kraju položili u kanalizaciju; To dijete od 21 godinu. Moje!!! 

Sve ste mogli uraditi, ali da mi ubijete dijete! Državo! David je bio voljen, pažen i mažen. Uzvraćao je istom mjerom. Bio je Anđeo za vas. Student dva fakulteta. 



Vi ste napravili ovaj Trg svojom konferencijom 26. marta.
Ovim dokazujemo sotonama ko smo mi. 

Pogledajte nas. Mi smo ljudi koji traže istinu i pravdu. 

Mir i dostojanstvo. 

Institucijama ove države: Pogledajte koga ste ubili! Ubili ste budućnost ove države. 

Darko Iliću, Dalibore Vrećo, Lepiru, Karanu, Lukaču - montirate drugi zločin zato što opet nemate ništa. 

Ne budete li riješili ubistvo do oktobarskih izbora, izbora nece biti. Ali, riješiti ubistvo kako jeste, a ne kako ga vi pravite. 

Davida ne mozete oživjeti. Od sljedece sedmice imamo zahtjeve. 



Vrećo, Lepiru i MUP-u - gdje su gaće Davida Dragičevića? 

Meni se niko ne treba izvinjavati. Imate majku, sestru, braću. Očekujem da uskoro izađete i da se ponizno izvinite za sve ono što ste rekli i uradili. 

Lukaču, nema jeftinog LSD-ja. Prijetiš poslanicima, organizuješ i ubiješ dijete, a nikome ništa. 

Posto predsjednik i premijerka kažu da država radi svoj posao, neka se uozbilje i neka urade svoj posao. Ne smiju. 

Znam zašto. David je nosio transparent za pokojnog Đurovića i Arbutinu. 



Sad njegove transparente nose hiljade ljudi. Hocemo li dozvoliti da se i dalje nose transparenti? Ovo nije privatna država.
Tražimo da se postuje najsvetije - dječiji život. Šta ce nam država ako nam odu djeca. 

Moj sin leži na Novom groblju. Ja ga ne mogu vratiti. Sine, stojim ovdje. Najponosniji sam otac što si bio sa mnom , ali kratko. Soba je tvoja ostala puna planova, ali te dušmani ubiše. Ko ce Teodoru predati mužu? 


Zločinci i ubice, stići ce vas ove ruke. Istina je surova, pravda ce biti još surovija.



Suzana Radanović: Našeg Davida ništa neće vratiti. Ovo je vaša borba. 

Za vas i vašu djecu. 

Borite se za svoju djecu, za svoju unučad, za svoju budućnost. 

Mile, Milorade, mislila sam da si Glavni Baja, ali nisi. Lukač je Glavni Baja.