уторак, 2. октобар 2018.

Vukota: Sve što je rekao Lukač su notorne laži



Predsjednik SDS Vukota Govedarica, koji je i kandidat SzP za predsjednika RS na sledećim izborima, istakao je da je Dragan Lukač teško zloupotrijebio funkciju ministra unutrašnjih poslova i “stavio se u poziciju sudije i tužioca”.

Sramno je da Lukač SDS karakteriše da je teroristička stranka i to podsjeća na na slučaj Ubistva Davida Dragičevića, u kojoj pripadnici MUP žele da okarakterišu sam taj čin, bez nadležnosti tužilaštva.

“Izvjesni Radić nije povjerenik SDS-a, ni moj, ni Dragana Mektića. Ja sam 29. maja ove godine raspustio OO SDS Čelinac zbog raznih razloga i Mektića imenovao za povjerenika OO SDS u Čelincu”, rekao je Vukota i dodao da je Mektić je za koordinatora imenovao Uroša Jankovića.

“Sve što je rekao Lukač nije istina”, naglasio je Govedarica.

Prema njegovim riječima, Radić je član SDS od 2015. godine i “nije ga učlanio u stranku ni Mektić ni Govedarica, već Goran Tubak, koga sam smijenio sa čela OO SDS Čelinac i isključio iz stranke”.


„Sve me podsjeća na pres konferenciju MUP-a u slučaju Davida Dragičevića. Pokušava se izvršiti transfer pažnje sa slučaja ubistva Davida Dragičevića na slučaj zolje. Lukač će morati doći pred sud pravde u RS”, rekao je još Vukota Govedarica. 

Lukač je danas izjavio da je Aleksandar Radić, koji je uhapšen pod optužbom da je ispalio zolju 31.03 na zgradu "Euroherca", "povjerenik SDS za OO SDS Čelinac".