уторак, 9. октобар 2018.

Vukota proglasio pobjedu: Ja sam dobio povjerenje građana; Ja sam izabran glasovima Birača, a ne Brojača



Vukota: Ja sam dobio povjerenje građana; Ja sam izabran glasovima, a ne brojanjem; Svima je jasno da sam izabran, ali da sam brutalno pokraden!

piše: S.V.

Predsjednik SDS-a Vukota Govedarica rekao je u Banjaluci da su protekli izbori bili teški za RS. Govedarica je istakao da "izbore u jednoj državi treba da definišu glasači, ali ne ljudi koji su brojali glasove".

- Ove izbore su dobili brojači, a ne glasači. Ja sam izabran glasovima, a ne brojanjem. Tražimo da se uradi prebrojavanje svih glasova koji su došli u CIK. Svima nam je jasno da smo željeli ovi izbori budu fer i demokratski, pravedni i pravični i da u ovim izborima treba da dođemo do volje naroda. Ako neko danas ima nešto protiv toga, onda i treba da kaže to - istakao je Govedarica. 

On je dodao da SDS nastavlja sa prigovorima. Govedarica insistirra na ponovnom brojanju glasova. 

- Broj nevažećih listića se povećao. Danas imamo 91 odsto prebrojanih odbora. Juče smo imali 40.000, a danas 42.500 nevažećih listića. Ovo je ogroman broj, broj koji može da utiče na ishod glasanja. Tražimo uvid u nevažeće listiće - kazao je Govedarica. 

Prvi čovjek SDS-a smatra da postoji višak glasačkih listića. On sumnja da je došlo do štampanja duplih glasačkih listića. 

- Deprimira nas odnos SNSD-a u ovoj kampanji, naročito Dodik, koji se na neprimjeren način obraćao biračima. Ne želim da trpim pritiske i strahove, a tto nisu zaslužili gražani Srpske. Prijetio je da će zdravstveni radnici ostati bez posla ako ne glasaju za njega, prijetio je radnicima u RiTE Gacko ukoliko glasaju za mene. Prijetio je i mladim ljudima, intelektualcima - poručio je Govedarica.

On je dodao da istrajava u ovoj borbi i dodao da želi da dođe do istine. 

- Prema svemu viđenom, ja sam dobio povjerenje građana. Niko ne bi trebao da ima nešto protiv onoga što mi tražimo. Razlika je 23.000, a to znači da nevažeći listići utiču na izbornu istinu. Čuo sam šta je rekao Obren Petrović. Nisam razgovarao s njim. NIsam siguran da li je rekao to, jer je dao izjavu za SRNU - poručio je Govedarica. 

On je istakao da niko u SDS-u ne smije da radi ono što mu je drago mimo stranačkih organa. 

- Nema razgovora sa Dodikom i sa režimom. Nema razgovorima sa onima koji su prijetili. Nema razgovora sa vođom režima koji je podijeli narod, a sada bi htio da ga miri. Nema razgovora sa vođom režima koji je targetirao SDS onako kako to nije uspio ni Pedi Ešdaun i Alija Izetbegović. Neću da razgovaram sa onim koji šest mjeseci zataškavaju ubistvo Davida Dragičevića. Neću da razgovaram sa čovjekom koji je vrijeđao porodicu Dragičević - kategoričan je Govedarica.