четвртак, 11. октобар 2018.

No2: Vasković Bajiću: Ti JAVNO pozivaš na moju Likvidaciju, a ne na saslušanje; Bajiću, ti si Ubica u pokušaju

piše: Slobodan Vasković


Miodrag Bajić, ZLOČINAC i ZAŠTITNIK NARUČILACA UBISTAVA I UBICA
Bajiću, odgovorno tvrdim da ti Javno pozivaš na moju Likvidaciju, a ne na saslušanje.

Bajiću, nisi ti baš tolika neznalica da ti nije poznato da me ne možeš saslušati: Prema Zakonu o Krivičnom postupku RS, član 147, tačka V., kao i prema Zakonu o zaštiti od klevete RS, član 10!

ZKP RS
Zakon o zaštiti od klevete

Bajiću, da li ti uopšte razumiješ da nema pozivanja na osnov za pozivanje.

Bajiću, ti si pozvao na moju Likvidaciju; To je prava istina.

Bajiću, ti si pokušao svojim kriminalnim aktom da Ubiješ moje roditelje, uznemiriš teško moju porodicu, moju djecu.

Bajiću, ti si Ubica u Pokušaju!

Bajiću, mene nisi uznemirio, a ni moju porodicu. Naučili su oni na razna zla koja stižu sa Deponije Zlog Olovnog Ljudskog Taloga, na kojoj živiš i kojoj pripadaš.

Bajiću, ti si mali miš. 

Bajiću, da nisi mali miš kao što jesi, ne bi koristio zarobljene institucije, već bi me, da si hrabar, sam Likvidirao ili poslao ubice, kojih oni kojima ti služiš imaju kordone.

Bajiću, kao što zloupotrebljavaš institucije da bi pozvao na moju Likvidaciju, isto tako zloupotrebljavaš institucije da sakriješ Naručioce Ubistva, Ubice Davida Dragičevića i njihove nalogodavce!




Bajiću, ti nisi nikakav tužilac, ti si ZLOČINAC!!!

Bajiću, da si Tužilac, a ne ZLOČINAC, na osnovu onog što je Davor Dragičević iznio od 26.03. do danas, potom i ja, brojni drugi pripadnici Grupe “Pravda za Davida”, brojni građani, ti bi sve Naručioce Ubistva i Ubice dosad pohapsio; Da si Tužilac, a ne ZLOČINAC, na osnovu laži koje je iznio tvoj prijatelj Darko Ilić, koji je i naredio Ubistvo, na osnovu laži koje je iznio Dragan Lukač i brojni drugi, ti bi ih sve pohapsio.

Bajiću, nisi ih pohapsio, jer si kao i ONI!


Darko ilić, naredbodavac Ubistva Davida Dragičevića

Bajiću, zato zajedno sa njima imaš namjeru da me LIKVIDIRAŠ!

Bajiću, samo naprijed!!!

Bajiću, Tebi, Zločincu i Zaštitniku Naručilaca Ubistava i Ubica, slijedi Labuđi pjev!

P.S.
Pozdravi Milorada Dodika koji ti je naredio da JAVNO pozoveš na moju LIKVIDACIJU. I reci mu da ćete tek svi da se iznenadite.