петак, 5. октобар 2018.

Davor: Zločincima i Ubicama je odzvonilo

piše: S.V.





Davo Dragičević: "Dobro veče, dobri ljudi bez obzira na vjeru i naciju. 

Kad ste bili sa mnom i sa mojim ubijenim sinom 194 dana, strpite se jos malo da početka treceg i zadnjeg skupa Pravda za Davida, dok dodju svi koji su krenuli ka nama. 

Svaki pripadnik MUP-a koji nije stao uz ovu grupu je ubica moga sina. 

Ne budu li bili pušteni svi autobusi kojima je krajnji cilj Trg istine, skup neće početi. 

Blokiraćemo cijelu Banjaluku, RS i BiH. 

Ovo je naša zemlja. Vrh SNSD-a je gori od fašista i nacista. Strpaćemo ih brzo tamo gdje treba. 

Moje dijete su oteli, silovali, mučili, vise i ne znam šta. Polozili su ga u govna: Ilić, Ćulum, Lukač, Vrećo, Lepir, Dodik, Cvijanović. 

Čekamo da dodju svi ljudi. Ljudi! 



Zločincima i ubicima je odzvonilo. Od večeras mi smo slobodna država i narod. Od večeras niko ne smije da nas prebija i ubija. 

Mene su ubili davno. 

Ko krene na nas, neće proći dobro, ni oni, ni njihove porodice. Sva odgovornost od danas je na Lukaču i Ćulumu. 

Stavili su se iznad zakona. Jesmo li mi konc logor ovdje? Pogledajte ove divne ljude ovdje. 

Znamo ubice. Imenovaću ih i dalje. 

Biće privedeni, ako ne pobjegnu. 

U četvrtak ih ja licno idem hvatati.