петак, 5. октобар 2018.

Suzana: Mile, nema te od ponedjeljka; Ovdje nas je 40.000

piše: S.V.



Dok cijeli Davidov Trg skandira njeno ime, Suzana govori:
Nemam rijeci da kazem koliko sam ponosna. Srce mi je kao kuca. Danas, veceras ne postoji mjesto na svijetu...

Mile, jesi svjestan? Mile, nema te od ponedjeljka. 


Lopovi ce da vrate sve sto su pokrali. Zamislite tezak zivot kad sve vrate. Pa bez cvonjka. A navikli.

Veceras, danas ne postoji mjesto na svijetu na kojem bih radije bila nego ovdje. Ucinili ste Davora i mene najponosnijim rodoteljima na sviketu. Znamo da je istina na nasoj strani, do pravde cemo doci uz vasu pomoc. 


Zamislite da mozemo biti kod svoje kuce, Davor i ja sa svojim sinom. 

Slijedi osveta koja se servora hladna. Cekali smo sest mjeseci. Cekali smo da im dodje do mozda da ne moze. 



Da vidimo da li ce sljedeci koji dodje moci da ponovi ovo sto su oni radili. Nadajmo se da ie David bio vodilja. Molim vas, nemojte ga zaboraviti nikad. 

Momak od 21 godinu ih je unistio, unistio ih je konobar. Razbio im je sistem.  Necu pjevati, vi pjevajte.

Dron nas je snimao, kazu preko 40.000. Milorade, preko 40.000! A nisu svi mogli da dodju, Milorade! A sta je veceras pod tvojim satorom, Milirade. Zeljkica, igracica. Moram da ih vrijedjam. Daca mi je rekla da sam nekulturna, ali mi smo nekulturni. Mile, popusio si.