петак, 29. мај 2020.

Dodikovom Buridanovom Ministroidu Srebrenki Malini Golić: Od Dubokog Grla pretvorili ste se u najobičnije Grlo, koje bljuje neistine, kako bi sakrilo falsifikate i teške zloupotrebe tokom gradnje HE “Miljacka” (DOKUMENTI)



piše: Slobodan Vasković

1.
Dragi Ministroidu Srebrenka Golić, uzbuđeni ste bili na pres konferenciji kao da ste progutali Srebrenu Malinu, te sam se uplašio da će vam biti potreban respirator ili, pak, aparat za ozonoterapiju, oksigenoterapiju, aerosol-terapiju, vještačko disanje i ostali terapeutski aparati za disanje, nabavljeni za 2,75 miliona KM, preko firme “Medietik”, koja pripada Vladi i Željku Babiću; Potonji je muž Ane Trišić Babić,  savjetnice vašeg vlasnika Milorada Dodika. 

2.
Moj strah, tokom vašeg presa “ogorčenja”, zadihanosti, patetike, patosa, banalizacije… je išao do mjere da će vas morati smjestiti u pokretnu, a i leteću, lažnu bolnicu, preciznije šator, toliko ste se uzbudili, što nisu mogle sakriti ni plave rukavice, a ni svijetlozelena maska na vašem licu. 

Hm, možda ste bili dodatno uzbuđeni zbog strašnog uzbuđenja u Režimu otkud mi informacije, koje sam objavio jutros, svega sat nakon što su o dijelu njih raspravljali? I to će istražiti Draganoid Lukačoid!

3.
Srećom, Branimir Zeljković, direktor Instituta za javno zdravstvo, objavi da je raskinut ugovor oko lažne pokretne bolnice, preciznije prastare šatorčine, što znači da su se organizatori tog prljavog kriminalnog posla uplašili njegovih posljedica, pa sada pokušavaju zataškati cijeli slučaj; Što baš neće ići tako lako, jer je načinjena ogromna šteta lažima vašeg šefa Milorada Dodika, Radovana Vrtnog Patuljka Viškovića, Alena Šeranića i ostalih “poštenjačina” sa kojima radite. 

Plus plaćanje 4,2 miliona KM za ništa, plus 400.000 KM za prevoz (tri leta), koji nisu mogli da koštaju više od 30.000 KM, što znači da je samo na letovima do Kukavičijeg gnijezda oteto 370.000 KM.

Kako o lažima, prevarama, kriminalu oko pokretne bolnice, vi tako vrli, riječi ne progovoriste? Dovoljno samo ta činjenica, da niste pisnuli, govori i o vama i onima sa kojim "radite"!




4.
Uprkos vašem izlivu blata u “polujavnost” (sreća pa ste imali masku, te niste morali brisati rukavom usta), Hvala Bogu da ste izdržali bez aparata do kraja presa; To me raduje, a sasvim mi je razumljivo vaše ulizištvo Dodiku, jer, ako se sjećate, vi ste u Režimu označeni kao “Duboko Grlo”, što je vrlo teška optužba, nakon koje morate stalno, iznova, dokazivati da ste tek samo Grlo, Grlence prisiljeno da hvali sve postupke Primitivca.

5.
Gdje su ona vremena kada ste govorili da ste Dodika napustili (bilo je to prije više od desetak godina) zato što je to postao “drugi čovjek” koji je “ogrezao u kriminalu”. Dodik? Šokiran sam!

6.
Što se tiče zagađenja javnog prostora, grupa oligarha kojoj ste sluškinja najveći je zagađivač, što bi vi, kao neko ko se bavi ekologijom, trebali da znate.

7.
Od poltronisanja Dodiku ne spasava vas ni činjenica da ste za ministrioida (sva tri puta) postavljeni po nalogu Osobe koja živi izvan granica BiH i koja je trenutno u velikom sukobu sa Dodikom oko toga ko će i kako mjeriti struju. 



Znam, nije vam lako - nalazite se između dva, od vas, potpuno jednako udaljena “autoriteta”, pa vaša situacija neodoljivo podsjeća na onu u kojoj se našao Buridanov Ministroid.

8.
Nakon ovog laganog Malinastog uvoda dođosmo do teme vašeg presa, zasnovanog na falsifikovanim podacima i mog pisanja o hidroelektrani “Miljacka”, koja je u vlasništvu Ljubomira Mrde, kriminalca bez presedana, na osnovu preciznih i tačnih podataka.

8.
Prije nego nastavim o “Miljacki”, da vas poštedim bilo kakve nedoumice - vi jeste pripadnik zločinačke organizacije, zajedno sa brojnim drugim ministroidima, direktoroidima i ostalim idima, što je potvrdio i vaš nesretni i nekompetentni sabesjednik Branislav Zeljković na presu punom laži, koji je objavio “raskidanje” ugovora o nabavci leteće šatorčine i tako javno demonstrirao koliko je laživa, podla, kriminalna, nekompetentna otuđena grupa pevaranata i pustahija koja, nažalost, vlada entitetom.

9.
Srebrena Malino, otužne su vaše prijetnje da ste sve prijavili MUP-u RS, kao da ćete me uplašiti; Time ste potvrdili da vi ne želite da se otkriju falsifikati, već da se potvrde, jer stranačka milicija, pod vođstvom Draganida Lukačida, i postoji da bi štitila kriminal. Odlično vam je to poznato kao “Dubokom Grlu”, dok kao Grlo o tome ne smijete da pisnete.

Taj Lukačoid, zaštitnik kriminalaca, nije htio da kazni pripadnika zločinačke organizacije “United Tribuns” Milorada Vukovića Luisa, koji je prekršio mjere zabrane za borbu protiv korone, samo zato što sam to ja objavio; Malino, presmiješni ste, prejadni i otužni. Kao i Lukačoid, uostalom.

Od nekadašnjeg “Dubokog Grla” nije ostala ni jača grlobolja.

10.
Idemo sada sa “Miljackom” i to redom: Prvo navodite da su sve informacije netačne, a onda kažete da ste dali da se sve provjere?! Trebali ste se strpiti dok se provjere.

Zašto navodite da su netačne, ako nisu ponovo provjerene?! Da bi ste odbranili sebe, jer ste potpisali dozvolu na osnovu falsifikovane dokumentacije?! Upravo ste to učinili. 

I da bi ste poručili Lukačoidu20 da treba potvrditi “istragom” falsifikate, kako bi odbranio vaše nezakonite postupke. Može on to učiniti, Ali, valjda, znate da postoje i međunarodne instance koje će se baviti “Miljackom”, jer je tu riječ o kriminalu međunarodnih razmjera. 

11.
Objavio sam dokumente koji potvrđuju da je brana pet metara viša od dozvoljene projektom; Trebali ste da pročitate dokumente koje sam objavio, jer, za razliku od brojnih vaših kolega-ministroida, vi bar znate da čitate.

Kota gornje vode nije 620 m.n.m., kako je bilo predviđeno i odobreno, već 625 m.n.m. čime je brana, pored konstruktivnih razika, viša za pet metara, a time se povećava plavljenje za pet metara visine.

Sada radi na koti 625 i plavi privatno zemljište. Kako vas ne bi dalje obmanjivali da ne plavi privatno zemljište, kao što tvrdite, evo preciznih podataka o svim razlikama između Glavnog projekta i Izvedenog stanja; Ako pažljivo, draga Malino, pročitate, uočićete da su razlike drastične po svim tačkama. 


Kao što vidite u dokumentu, cijeli objekat pomjeren je čak tridesetpet metara uzvodno, brana uvećana za pet metara, plus ostale razlike-da ih ne nabrajam...

Čini mi se, nakon ovih preciznih podataka, da lažete vi, a ne ja. Ne da mi se čini, već sam ubijeđen, jer ste rekli da brana, odnosno HE, ne plavi privatno zemnljište. 

Nije tačno, plavi parcelu 185, koja pripada porodici Lučić. Izvolite dokumente pa se sami uvjerite. 


Čitajte, draga; Čitajte. Evo i izvoda, iz RUGIP-a,  koji potvrđuje da je to porodice Lučić.


I da poentiram, u posjedu sam dokumentacije, što sam već u ranijim tekstovima demonstrirao, ali mi nije teško ponoviti. 

Evo i fotografije kopije Katastarskog plana; Meni nisu potrebni vaši dunđeri i falsifikatori, a i vama bih preporučio da konsultujete prave stručnjake. Konačno. 


Suština cijele priče je da izvedeno stanje na hidroelektrani “Miljacka” ne odgovara stručnom mišljenju i urbanističkim uslovima, te lokacijskim uslovima i izdatoj građevinskoj dozvoli. 

Nadam se da uspijevate shvatiti i pratiti šta vam pišem!

12.
To što predstavnici ministarstva ne izlaze na teren ne znači da možete izdavati upotrebne dozvole na osnovu falsifikovane dokumentacije.

Iz vašeg istupa, Srebrena Malino, zaključujem da vi niste jednom prevareni, već nekoliko puta, jer raspolažete potpuno falsifikovanom dokumentacijom. Najžalosnije od svega je što ste postali advokat, istina katastrofalan, jednog kriminalca kao što je Ljubomir Mrda, ali što bi rekao naš narod "S kim si onakav si”!


Stručnjaci sa kojima sam se konsultovao su zaista Stručnjaci, a ne dunđeri i prevaranti, koji vama podastiru falsifikate.

13.
Pozivate sve inspektore da provjere sve moje navode, a već unaprijed izdajete naredbu da potvrde falsifikate, jer tvrdite da su moje tvrdnje neistinite. Pa vi ste tragikomični, drago moje Malinče.

14.
Izdavanje građevinske dozvole nikada nisam pominjao, pa ne znam šta tu demantujete; Valjda da bi ste imali što duže blablabla vrijeme. 

Upotrebna dozvola jeste izdata za vrijeme korone - uveliko je pandemija počela kada ste je potpisali i opečatili.

Ali kad god da je izdata, ništa ne mijenja na činjenicama - ključno je da jeste izdata na osnovu falsifikovane dokumentacije!

15.
Srebrena Malino, potvrdili ste, preciznije priznali, da nemate projekat izvedenog stanja, “jer je komisija za tehnički prijem utvrdila da su svi radovi izvedeni u skladu sa građevinskom dozvolom”.

“Ukoliko se utvrdi da ta komisija nije uradila posao kako treba, bez problema ja oduzimam licencu”, izjavili ste.

Pa što prvo niste utvrdili, nego ste potrčali na pres, jako se zadihali, zabrinuli me, i rekli da su sve neistine, ali ćete, ipak, da utvrđujete?!

Vi, draga moja Malino, nemate pojma šta je na terenu i to trebate da utvrdite, a ne kakvu dokumentaciju imate, jer je ona, svakako, falsifikovana!


"Miljacka" u izgradnji
Malino, izbjegli ste odgovor oko uvećanja brane za pet metara, “vadeći” se na Agenciju za vode, koja je u “nadležnosti drugog ministarstva”.

Samo ta činjenica - da je brana veća pet metara nego što je to dozvoljeno građevinskom dozvolom - ruši sve vaše nesitine plasirane polujavnosti.

13.
Ministroidu Srebreni i Malinasti, upotrebnu dozvolu izdali ste na osnovu falsifikovane dokumentacije i ne može vas pokriti niti opravdati skrivanje iza drugih institucija.

14.
Šta znači vaša konstatacija “Ja nisam profil ličnosti”? Ništa, osim da ste se pogubili. 

I niko vas, Srebrena Malino, ne vuče kroz blato - sami kroz njega pužete, valjate se, pokušavate da se dignete, ali vam ne uspijeva.

15.
Što se mene tiče, samo nastavite da se valjate u tom otrovnom mulju; Ja ću i dalje iznositi istinu, a vi i dalje pišite Milanoidu Tegeltiji da ažurira vaše tužbe; Nemojte samo zaboraviti da ga Potkujete! 

16.
I za kraj, zadovoljstvo mi je da ste mi posvetili pres; Istina, niste mi izgovorili ime, ali znam da je to iz strahopoštovanja; Ja sam vam sa istim zadovoljstvom uzvratio ovim pisamcetom. Istina, bez ikakvog strahopoštovanja, još manje poštovanja. I pisaću vam i narednih dana. Da vas malo očvrsnem. Previše se usplahirite kada vas se nađe u “neobranim dokumentima”! (nastaviće se)