среда, 2. јануар 2019.

Stanivuković: Optužili su me da krijem Davora; Terete i Davora za "državni udar" zajedno sa mnom; Pitali su me gdje je Davor; Pitao sam ja njih tada, a pitam ih i sada: Gdje je Davor?


piše: Slobodan Vasković

Draško Stanivuković je izjavio za ovaj blog da, osim njega, za "državni udar" terete i Davora Dragičevića.

"Mene terete da sam inicirao ideju o navodnom državnom udaru i da sam Davora podstrekivao na takozvani, lažni državni udar. Niti on niti ja imamo takve pretenzije i namjere, niti smo ih ikada imali", rekao je poslanik PDP-a.

Prema njegovim riječima, inspektori MUP RS optužili su ga da krije Davora Dragičevića.

"Rekli su mi da imaju saznanja da se Davor krije kod mene, što je notorna laž. Ne znam gdje je, nadam se da je dobro. Ja sam njih pitao gdje je Davor, a pitam ih i dalje: Recite nam gdje je Davor Dragičević", rekao je on.

Davor Dragičević, otac Ubijenog mladića Davida Dragičevića, nestao je nakon brutalne policijske akcije, kada su stotine pripadnika Stranačke Milicije nasrnuli, nakon mirnog protesta grupe "Pravda za Davida" na goloruki narod.

Davora su pokušali uhapisti pripadnici Stranačke Specijale, bio je gotovo opkoljen i od tada mu se gubi svaki trag. Niko ne zna gdje se on zaista nalazi.

Suzana Radanović, majka Ubijenog Davida, izjavila je nekoliko puta da ne zna "gdje se Davor nalazi".

Brojni građani BiH i iz dijaspore zahtijevaju da se saopšti gdje je Davor Dragičević. MUP RS je izdao saopštenje, prije dva dana, da nisu lišili slobode Davora.

Stanivuković je naveo da su mu inspektori MUP RS "već presudili".

"Teško ćeš se izvući iz ovoga, kriv si", rekao mi je jedan od inspektora.

Reagovao je moj advokat ističući da nije njegovo "da presuđuje već da istražuje".

Draško Stanivuković, narodni poslanik PDP-a, uhapšen je 01.01.2019. godine u porti Hrama Hrista Spasitelja, gdje je došao da sa okupljenim građanima upali svijeću za ubijenog Davida Dragičevića.

Zadržan je u policijskom pritvoru 24 časa, nakon čega je priveden u tužilaštvo. Tužilaštvo nije zatražilo pritvor za njega, već su ga pustili da se brani sa slobode.