среда, 2. јануар 2019.

Draško Stanivuković pušten da se brani sa slobode, iako je optužen za "državni udar"; Stanivuković: Moramo se ujediniti protiv Nenarodnog Režima i Tirana



piše: Slobodan Vasković

Draško Stanivuković, poslanik PDP u Narodnoj skupštini RS, pušten je večeras da se brani sa slobode.

On je lišen slobode 01. 01.2019., u porti Hrama Hrista Spasitelja.

Pušten je iz Tužilaštva prije desetak minuta.

MUP RS ga tereti za pokušaj "državnog udara", i za "stvaranje nereda". Prema njegovim riječima, naveli su i njegovu navodnu namjeru "upada u RTRS", polomljena stakla na automobilima, topovski udar bačen na policiju, uznemiravanje Đorđa Rađena i Željka Karana, kao i šetanje oko njihovih kuća, stanova, te prekid koncerta Harisa Džinovića, pokidanu miksetu i kablove...

Stanivukovićev advokat je rekao da, iako ga optužuju za brojna zlodjela, nigdje u izvještaju o počinjenom krivičnom djelu nisu naveli šta je konkretno uradio niti gdje se tačno nalazio kada je navodno počinio ta nedjela.

"Ne postoji nijedan dokaz za navedene tvrdnje MUP RS", rekao je Stanivuković.

Optužen je da je državni udar pripremao u svojoj kući sa grupom prijatelja, što on najoštrije demantuje.

"Nije tu bilo nikakvog sastanka, našli smo se na večeri i razgovarali o svemu i svačemu, kao što to obično rade mladi ljudi. To je bilo druženje i razgovor koji se često vode ne samo u mojoj kući, već i u drugim kućama. Takvih razgovora je bilo i biće ih", naveo je Stanivuković.

Prema njegovim riječima, državni udar se ne priprema sa par ljudi i "ne priprema se danas za sutra, tako da su sve te optužbe MUP RS laži".

Interesantno je da je Stanivuković dobio dva prekršajna naloga, plus još  jednu krivičnu prijavu.

Prvi prekršaj se odnosi na "glasno vikanje", a drugo što je ometao policajce "u obavljanju njihove dužnosti".

"Ni za jednu od ovih optužbi nije ponuđen nijedan dokaz", tvrdi on.

On je najavio tužbe protiv MUP RS zbog progona, klevete i pokušaja da ga naprave državnim neprijateljem.

"Ja za njih jesam državni neprijatelj, ali ja lično sam prijatelj ove države i ovog naroda. Ovo je montiran proces, a događaji su izmišljenji sa ciljem moje diskreditacije i onemogućavanja bilo kakvog političkog djelovanja", tvrdi poslanik PDP-a.

On je još rekao da su svi njegovi profili na društvenim mrežama hakovani, zatvoreni, da im nema pristup i da je ovo jedini način da se oglasi.

"Naš narod mora da shvati da se više ne možemo dijeliti na one iz PDP-a, na one SDS-a, na ove iz ove ili one grupe... Ne možemo tražiti pojedinačno pravo svako za sebe, već se možemo dijeliti jedino na zadovoljne i nezadovoljne. Ja smatram da je 90 posto nezadovoljnih i ugnjetenih od ovog režima. Moramo se ujediniti i tražiti pravdu za narod. Pravda za narod podrazumijeva i pravdu za Davida, pravdu za željezničare, mašinovođe, građevinske radnike, medicinsko osoblje,  novinare, sve ljude....", istakao je Stanivuković.

On je naglasio da zahtjeva da svi "imaju pravo na život i slobodu", a njegova misija će, kako kaže, svakog dana "od danas pa nadalje biti da ujedini sve građane za bolju i pravedniji RS protiv nenarodnog režima i diktatora, koji su okupirali ovu zemlju".

Ovo je klasičan primjer političkog progona - davao sam izjavu pentaest minuta, a držan 30 sati, cijelo noć proveo u ćeliji, vođen u tužilaštvo.

"Ja sam narodni poslanik i predstavljam ljude, a nigdje se ne navodi za šta me terete. Hoće da mi ukinu ljudsko dostojanstvo, to je psihička tortura. Sloboda je zagarantoava Ustavom, ovo je progon koji ne prestaje", zaključio je Stanivuković.