уторак, 15. јануар 2019.

Davor Dragičević: Njihovi montirani procesi me ne zanimaju, jedino što mogu to je da me UBIJU KAO DAVIDA, al’ neću im dati tu priliku ni šansu



Nakon montirane krivične prijave, koju je PU Banjaluka podnijela protiv njega, javnosti se, pismenim putem, s nepoznate lokacije, obratio Davor Dragičević.

Njegovu poruku prenosim u cijelosti i bez ikakvih izmjena.

Davor Dragičević: 
DRAGI MOJ SINE DUŠO MOJA, DRAGI NAŠ DAVIDE DUŠO NAŠA.

Ubicama, institucijama, režimu i vlasti te NE DAM, nisam dao ni 26.03.2018 god. 

I NE DAM te nikad DUŠO TATINA.

Neće nam Lukač, Ilić, Ćulumi, Karani, Vreće, Leptiri, Burle, Biserka, Bajići,zatrijeti sjeme i PREZIME SINE MOJ,PONOSU TATIN.

Ubice su uzele zakon, ustav, institucije, mup, tužilaštvo u svoje krvave ruke, krv je svježa i još teče ubice.

Ja ĐAKCA nemam, gotovo je, imam svoju RIJEČ DATU NJEMU NA GROBU 07.04.2018god. ISTINU ZNAM TREBA MI PRAVDA DA DAVIDA.

Ja ću svakako jednog dana leći kraj njega,da ga grijem i ČUVAM.

Ubice vise nemaju gdje ni kuda,nece priznati zlocin,a NI JA NI GRUPA PzD NECEMO ODSTUPITI OD NASE BORBE DO KRAJA.

Njihovi montirani procesi me ne zanimaju, jedino što mogu to je da me UBIJU KAO DAVIDA, al' neću im dati tu priliku ni šansu.

Uskoro sa vama, voli vas ĆAĆA I IDEMO DO KRAJA. 
UBICE OPROSTA I ZABORAVA NEMA.

JA SAM SPREMAN.