уторак, 8. јануар 2019.

Davor se jeste javio, ali i dalje ostaje pitanje za Dodika: Gdje je Davor Dragičević i da li planirate da ga ubijete kao i njegovog sina Davida; Zašto forenzičar Kovač nije upoređivao proporcije tijela svih Osoba sa Trga, posebno Lica koje Šepa, sa Osobama koje se pojavljuju na Laušu?




piše: Slobodan Vasković
Davor Dragičević, otac ubijenog Davida, javio se, 07.01.2019., sa nepoznate lokacije video izjavom:
"Ja nisam pobjegao, ja sam se sklonio. Rekao sam: nećete me ubiti kao Davida”, kazao je Davor u video izjavi koju je na FB stranici postavila njegova bivša supruga Suzana Radanović.
pastedGraphic.png
Davidov otac je poručio i to kako bez borbe ne ide jer oni koji su počinili zločin to neće priznati pa se mora nastaviti traganje za istinom kroz institucije.

"Još uvijek sam zdrav, pri zdravom razumu, nisu me uspjeli likvidirati. Mogu me fizički ubiti, ali ono što mi nikad neće uzeti to je istina i pravda za Davida", Davorova je poruka.

Najvažnije od svega jeste činjenica da se Davor Dragičević javio i da je dobro! 

Ono što zabrinjava, i to veoma, jeste dio njegove izjave u kojoj navodi “nisu me uspjeli likvidirati”, što ukazuje da je bilo takvih pokušaja, posebno u noći 30.12.2018., kada je Stranačka Milicija bjesomučno tukla goloruki narod.

Ništa manje važna nije ni konstatacija “Mogu me fizički ubiti”, što, opet, svjedoči da je ubjeđenja da će se pokušaji eliminacije nastaviti.



“Ako mi se nešto desi, krivci su Dragan Lukač, Darko Ilić, pripadnici MUP-a RS s press konferencije, Milorad Dodik, Željka Cvijanović, tužitelji i svi oni koji su sudjelovali u montiranom procesu u Davidovom ubistvu”, rekao je, između ostalog, Davor Dragičević u video obraćanju javnosti.

Stoga i dalje ostaje pitanje upućeno Miloradu Dodiku i red bi bio da na njega konačno odgovori: Gdje je Nestao Davor Dragičević i da li planirate da ga ubijete, kao što ste ubili i njegovog sina Davida?

Kako je Dodik postao u predmetu “Teškog Ubistva Davida Dragičevića”, samoimenovanjem, i tužilac i sudija i presuđuje po svom nahođenju, još jedno pitanje je na koje bi trebalo da da odgovor.

Kada su već, svojevremeno, doveli stručnjaka iz Slovenije Gregora Kovača, da na osnovu proporcija tijela lica koja se vide u ulici Velibora Janjetovića Janje, upoređenih sa proporcijama tijela ubijenog davida, utvrdi da li je tu riječ o istoj osobi )što Kovač nije utvrdio), samo od sebe se nameće pitanje:



-Zbog čega Dodik, kao Glavni istražni organ, nije naložio Kovaču da uporedi i proporcije tijela osoba sa Trga Krajine, koje se pojavljuju u kobnoj noći 17/18.03., sa proporcijama tijela Osobe koja se pojavljuje u ulici Velibora Janjetovića Janje i tako utvrdi da li je bilo koja druga od osoba sa Trga mogla da bude i u ulici na Laušu, u kojoj je navodno opljačkana kuća Đorđa Rađena?



Posebno se to odnosi na Lice koje vidljivo šepa - i na Trgu, ali i pri izlasku iz kuće Rađen! To lice šepa na istu nogu, pa je Kovaču trebao biti predočen i taj dio snimka, da usporedi da li je riječ o istom licu. 




Međutim, to se nije dogodilo.


Zašto?