среда, 23. јануар 2019.

Davor Dragičević se ponovo oglasio: Dijete ste mi ubili! Meni spremate zatvor i likvidaciju. Mir i dostojanstvo meni više nemaju ni svrhu, ni značenje u životu




piše: S.V.

Nakon ataka Dragana Lukača, ministra policije, na grupu “Pravda za Davida”, oglasio se, sa nepoznate lokacije, Davor Dragičević, otac ubijenog Davida. 

Na FB stranici grupe, Davor Dragičević objavio je:
“Iz saopštenja Burle (Milorad Dodik, op.aut.) i Čvoke (Dragan Lukač. op.aut.) jasno je da je u toku ko zna koja po redu likvidacija Davida Dragičevi-a!!!

Samom današnjom sjednicom VSTS, to se potvrđuje.

Dijete ste mi ubili!

Meni spremate zatvor i likvidaciju. Mir i dostojanstvo meni više nemaju ni svrhu, ni značenje u životu.

Ja ću svojim putem, za mog Đakca do kraja. Istina - "vrh mupa" stoji iza brutalnog ubistva Davida Dragičevića, tužioci vrećo, lepir, bajić, mitrović.


Burle i Čvoka nose meni direktnu odgovornost.


Možete me jedino ubiti i ništa više, ja idem do kraja.


Od ovih institucija moje dijete i ja nikad pravdu nećemo dobiti, ali DOBIĆU JE JA, ZA TEBE SINE MOJ, ZA TEBE DUŠO MOJA, JA IDEM DO KRAJA"!


Davor Dragičević je poslednji put viđen 30. decembra prošle godine, poslije velikog skupa „Pravda za Davida“ i protestne šetnje ulicama Banjaluke, kada mu se gubi svaki trag. 

Specijalna policija RS je 30. decembra poslije protestne šetnje silom rastjerala građane Banjaluke sa Trga Krajine, a dvadesetak aktivista grupe „Pravda za Davida“ bilo je uhapšeno i saslušano zbog narušavanja javnog reda i mira, ali i navodne namjere da se izvrši državni udar u RS. 

MUP RS je zabranio sva javna okupljanja grupe „Pravda za Davida“, koja je održavala skupove na Trgu Krajine svaki dan od 26. marta do 30. decembra.

Članovi grupe „Pravda za Davida“, kao i građani Banjaluke koji traže istinu o smrti Davida Dragičevića, nastavili su svako veče da se okupljaju u porti crkve Hrista Spasitelja u Banjaluci i da pale svijeće za ubijenog mladića. 

David Dragičević je nestao 18. marta, a njegovo tijelo nađeno je 24. marta na ušću rječice Crkvena u Vrbas kod tvrđave Kastel. 

Policija je prvobitno tvrdila da je smrt zadesna, a Tužilaštvo je kasnije pokrenulo istragu o ubistvu mladića. 

Otac Davida Dragičevića tvrdi da je on otet, mučen i da su ga na kraju ubili pripadnici MUP RS.