субота, 19. јануар 2019.

Bogdan Rakić: “Ako mi se šta desi još, obratite se policijskim inspektorima Slaviši Čoviću, Slađanu Kuprešaku i Veselinu Gavriću, jer su oni htjeli da me ubiju”

“Ako mi se šta desi još, obratite se policijskim inspektorima Slaviši Čoviću, Slađanu Kuprešaku i Veselinu Gavriću, jer su oni htjeli da me ubiju”, navodi Rakić.



piše: Slobodan Vasković

Već sam objavio da PolicijskoPravosudni kartel, koji hara Republikom Srpskom, ne prašta - Bogdan Rakić, koji je ostao teški invalid nakon životinjskog batinanja od dvojice narko-dilera, pozvan je na saslušanje u Okružno javno tužilaštvo Doboj, u svojstvu osumnjičenog. Bogdana Rakića su htjeli živog zakopati (na lokalitetu Borja/ Hajdučke vode) - Narkodileri, koje štite pojedini inspektori iz Policijske stanice Teslić.

Nisu ga živog zakopali, ali su ga brutalno pretukli, 01.11.2016 godine. Bogdan je danas teški invalid. Rakić se na saslušanje treba javiti 30.01.ove godine, a povodom lažnih optužbi da je opljačkao pekaru, polovinom oktobra 2016. godine.

Cilj poziva je kriminalizacija Rakića, koji je jedva ostao živ nakon što je stravično prebijen od narko-dilera, koji su uživali zaštitu pojedinih inspektora iz Teslića.

Istovremeno, PolicijskoPravosudni kartel daljim progonom Rakića želi da opere od svake odgovornosti pojedine pripadnike PS Teslić, koji su u slučaj pokušaja ubistva Rakića duboko upetljani.

Upravo zbog toga, nastavljen je njegov dalji progon, a praosuđe se i u ovom slučaju pokazuje kao pomožna alatka Zločinačkih organizacija.

Bogdan Rakić, u pisanoj izjavi, navodi da nije siguran za svoj život.

“Ako mi se šta desi još, obratite se policijskim inspektorima Slaviši Čovicu, Slađanu Kuprešaku i Veselinu Gavriću, jer su oni htjeli da me ubiju”, navodi Rakić.

On još kaće da su ga pomenuti inspektori te 2016. godine prisiljavali da za njih radi, što je on odbijao.

Nakon toga su mu upali u kuću i optužili ga za pljačku pekare, pri tom ne navodeći nikakve dokaze.  

“Za pekaru su mi pružali papir u kojem je navodno bio novac; Papir je stalno išao  od inpektora do inspektora, pa ga pružaju meni, ali ja ga nisam uzeo. 

Oktobra 13. je opljačkana pekara, oko 7 sati naveče. Ja sam ležao u kući, gledao TV. 

Mama je bila na treningu i došla je sa treninga. Došla je njena prijateljica po dijete  i rekla da je pekara obijena, valjda. 

Sutra ujutro, dolaze po mene u 7 ujutro inspektori da idem sa njima na informativni razgovor. Nisu rekli razlog nikakav. 

U stanici sam zadržan do 14 časova i 30 minuta i ubjeđivao se sa njima da sam bio u kući, u vrijeme kada je pekara opljačkana, dok je inspetor ubjeđivao mamu da je vidio mene negdje napolju. 

Oduzeto mi je odijelo nasilnim putem, stvari koje sam čiste iz ormara izvadio; Opisivali su u čemu sam bio, a ja taj dan nisam bio tako obučen. Rečeno mi je da sam imao skalpel i masku na licu. Plavi duks, crnu trenerku i crne patike. Maske i skalpela nigdje nema. 

Bez naloga su pretresali stan u kojem smo podstanari i od gazdarice dvorište pretraživali. Nije mi ni rečeno ko je radio niti išta. 

Poslije toga, kada ste vi članak objavili oko mene, PU Doboj je demantovao sve i rekao da sam ja priznao krivično djelo. 

Pod prijetnjama zatvorom sam potpisao svoju izjavu koju nisam mogao ni pročitati. Bog dragi zna šta piše u njoj. Ne stojim iza nje uopšte. 

Htjeli su da radim za njih, ali sam odbio. I zbog te pekare imam sad oštećene  oči i mozak. Novca nemam da se lijecim. Niti si mogu zaraditi taj novac, niti mama može. 

Ako mi se šta desi još, obratite se inspektorima Slaviši Čoviću, Slađanu Kuprešaku i Veselinu Gavriću, jer su oni htjeli da me ubiju”, naveo je Rakić u svom pismenom obraćanju.

Vezani tekst: