петак, 3. новембар 2017.

ŠTA JE TERORISTIČKI LOGISTIČAR RADIO U SARAJEVU: Mirsad Kandić operisao bruh na klinici svog rođaka


Prije nego je uhapšen, ISIL-ov logističar Mirsad Kandić  operisan je na privatnoj sarajevskoj poliklinici Alea, saznaje Žurnal. 



Operativni zahvat obavljen je u periodu između 26. i 28. aprila ove godine i to u klinici čiji je vlasnik doktor Zuvdija Kandić, rođak teroriste Kandića koji se u BiH skrivao šest mjeseci, prije nego je u julu uhapšen, a potom i isporučen SAD-u. Neposredno nakon operativnog zahvata, dok je još bio smješten u rođakovoj poliklinici, Kandić je napravio selfie.

„Nisam spreman za te razgovore“, kazao je doktor Zuvdija Kandić, nakon što smo ga pozvali i zatražili obrazloženje zbog čega je operisao jednog od najtraženijih svjetskih terorista.

Ipak, nakon kratkog ubjeđivanja on priznaje da je u njegovoj klinici osoba po imenu Mirsad Kandić operisala bruh. 
„Ja ne znam čiji je on. Ja ga nikad u životu nisam ni čuo ni vidio“, pravdao se Kandić.
Međutim, na pitanje Žurnala – poznaje li Ismeta Kandića, doktor Zuvdija je kazao da ga poznaje, objasnivši da je u pitanju njegov rođak koji je „davno iz Plava odselio u Peć“. Ismet Kandić je otac Mirsada Kandića za kojim još od 2014. godine traga pravosuđe SAD-a zbog optužbi da je jedan od najbitnijih ljudi u hijerarhiji terorističke Islamske države. 



„Ja sam upravo ovih dana pitao čiji je on. Ko je, šta je, interesovalo me“, rekao je doktor Kandić, pravdajući se da, u momentu operacije, nije znao da je njegov rođak jedan od najtraženijih svjetskih terorista.  
Kada je u julu, na Sudu,  tad već uhapšeni terorista Mirsad Kandić upitan ima li imovine u BiH, on je rekao da nema imovinu, ali ima rođake. 

„Rođaci su ovdje u Sarajevu, preko puta Vijećnice, ima jedna porodica“, kazao je Mirsad Kandić.
A baš preko puta Vijećnice se nalazi zdravstvena ustanova Alea, čiji je vlasnik doktor Zuvdija Kandić. 

„Kakve ja veze imam s tim teroristom. Kod mene može doći bilo ko da se operiše“, objasnio je doktor Kandić.

No, ono što je interesantno, bjegunac od američkog pravosuđa, koji je označen kao jedan od najbitnijih ljudi ISIL-a, samo je prilikom operacije koristio svoj pravi identitet Mirsad Kandić. Za sve ostale, otkako je u januaru ušao u BiH, bio je vodoinstalater iz Plava - Edin Radončić.