четвртак, 5. април 2018.

Vrijeme Smrti: David Dragičević likvidiran je 18. marta oko četiri časa ujutro

piše: Slobodan Vasković

David Dragičević likvidiran je 18. marta oko četiri časa ujutro.

Smrt je nastupila utapanjem, ali je prethodno Dragičević pretučen i bačen u rijeku Crkvena, u naselju Lauš, u ulici Velibora Janjetovića Janje. 

David je bačen u rijeku u besvjesnom stanju, zbog toga je i došlo do smrtnog ishoda utapanjem.

Sve navedeno potvrđeno mi je iz dva potpuno nezavisna, kredibilna izvora, iz istrage o ubistva Davida Dragičevića.

Okružno tužilaštvo, u ovom slučaju, ima namjeru da sve istraži do kraja, ali dio visokih funkconera MUP-a RS i dalje istrajava na zataškavanju ubistva.

Razlozi zbog kojih to čine još uvijek nisu u potpunosti jasni.

Važno je navesti i sledeće: Prva obdukcija urađena je po nalogu Tužioca, kako to Zakon i nalaže, dok Druga obdukcija nije urađena po nalogu Tužioca, pa je, sa stanovišta procesa, upitna.

Ministarstvo zdravlja nema nikakve nadležnosti nad ovim postupkom, tako da nije jasno ni zbog čega su se u sve miješali. 

Ranije sam objavio da je David Dragičević likvidiran između pola tri i četiri ujutro, 18.03. ove godine. Takođe sam objavio da je prije bacanja u vodu teško pretučen tupim predmetima.

Objavo sam, takođe, da ga je pretuklo više lica, što mi je dodatno potvrđeno i iz navedenih izvora.

Iako Okružno tužilaštvo, prema svim mojim informacijama, vodi istragu u ovom trenutku kredibilno i kvalitetno, biće veliki problem ako je preuzme Posebno odjeljenje za suzbijanje korupcije, organizovanog i najtežih oblika privrednog kriminala (nekadašnje Specijalno tužilaštvo RS), jer bi u tom slučaju moglo doći do novog pokušaja zataškavanja. (nastaviće se)