петак, 12. јануар 2024.

Milenko Milekić, predsjednik jazbine zvane Osnovni sud Banjaluka, pazario skupocjeni džip za 134.940 KM

Piše: Slobodan Vasković 

 

Već sam pisao o tome kako je Milenko Milekić u posljednjih osam godina, koliko se nalazi na čelu Osnovnog suda Banjaluka, stekao nepokretnosti u iznosu od oko 1,2 miliona KM.

 

Da oblast nekretnina nije jedina prema kojoj pomenuti ima afiniteta, pokazuje i njegov vozni park. Tako je nedavno sebe počastio sa skupocjenim džipom Toyota RAV4. Ovdje treba istaći da Milekić automobil nije kupio budžetskim novcem, nego svojim ličnim (otetim) novcem.


Milekić&Partneri

Ako zavirite u cjenovnik ovlaštenog distributera vozila Toyota za Bosnu i Hercegovinu, možete vidjeti da džip RAV4 sa najlošijom opremom iznosi 119.500 KM. 


Kako Milekića nikada nisu zanimale minimalne cijene, on se odlučio za najskuplju verziju tog vozila. Tako je on pazario RAV4 sa najboljom opremom, za šta je iskeširao za njega tričavih 134.940 KM.


Vozilo RAV4 nije jedino vozilo u Milekićevom vlasništvu. On je prije nekoliko godina kupio skupocjeni džip BMW X5, koji je tada platio oko 65.000 KM.

 

Više izvora iz Osnovnog suda Banjaluka mi je potvrdilo da u posljednjih dvadesetak dana, koliko pišem o njegovim kriminalnim aktivnostima, Milekić gotovo i ne izlazi iz svoje kancelarije u tom sudu. Kada izađe, pokušava da kolegama sudijama objasni kako je skupocjene nekretnine i vozila stekao uz pomoć kredita. Šta reći na to osim: Kakav pajac!


kriminalac Milekić
 Podrazumijeva se da ću o Milekiću nastaviti da pišem i dalje. Njegov dosje je glomazan, a ja volim da čitam. Ima tu svega. 


Cilj mojih tekstova o pravosuđu nije samo da raskrinkam kriminalce poput Milekića, nego i da ukažem na razliku između takvih i onih sudija koji pošteno rade svoj posao. 


Kada je riječ o Osnovnom sudu Banjaluka, svako će vam potvrditi da su dvije trećine sudija tog suda časni ljudi, koji rade izuzetno težak posao za koji nisu adekvatno plaćeni. Većina njih je opterećena kreditima, a nekretnine koje svakih nekoliko godina kupuje Milekić mogu samo da sanjaju. Nasuprot njih, tu su pojedinci poput Milekića, ogrezli o kriminalu, koji ne propuštaju ni najmanju priliku da napune vlastite džepove prljavim novcem.


Moji izvori su mi još potvrdili da Milekić već neko vrijeme pokušava da angažuje Udruženje sudija Republike Srpske, kako bi stalo u njegovu zaštitu, a povodom mojih tekstova. 


Preneseno mi je da je na nekakvom odboru tog udruženja izvjesna Vesna Mišić bila najglasnija u odbrani Milekića. Stoga nije na odmet da poručim Vesnici da sam počeo sa čitanjem i njenog dosjea. Ima tu svega i svačega. Neka se strpi malo, jer će i ona ubrzo doći na red. (nastaviće se)