недеља, 31. јул 2022.

“Cvrčak” i “Mrav”


Piše: Slobodan Vasković


“Crčak”


Rijetko kad pišem o malim gnjidama koje koriste omiljeni riječnik Primitivca Milorada Dodika. Ovaj put sam se odlučio za jednog - “Cvrčka”, otpremnika u ŠG “Čemernica” Kneževo.


“Cvrčak” je u pljački drveta vrijedan kao Mrav, a o Mravu u nastavku. “


"Cvrčak” se zove Aleksandar Gojković i u skladu sa proklamovanom “prosrpskom“ politikom najboljeg agenta hrvatskih interesa u BiH Milorada Dodika zbog “svesrpke” sabornosti poslao me je u tri pm, napisao da sam g..... u komentaru. I još nazvao majmunom. 



Sad bih ja, možda, trebalo njegovom primitivnom i vulgarnom šefu Dodiku nešto da opsujem, nazovem ga najvećim g.... od svih g...., ili ga citiram iz one emisije na K3, pa mu poručim "Jedi g....", okarakterišem Orangutanom ili, pak, Pavijanom - ali ne pada mi napamet. Dovoljno mi je da objavim ko brani tog “srbina” iz Bakinaca, stalno zaposlenog u jednoj obavještajnoj agenciji iz susjedne Hrvatske. O čemu bruji cijela Trgovska gora!


Malo mu je plata u Predsjedništvu BiH, treba otplatiti “kredit” za vilu.



Aleksandar Gojković je iz Kneževa, odakle je i ubica i narkodiler Srđan Svjetlanović, lični prijatelj Vlade Crte Đajića, Dodikovog ličnog prijatelja, nije kriv što je idiot. Jednostavno je tako - Idiot misli da je Sekta što je nekad bila, nikako da shvati da odlaze zauvijek, a da on, Idiot, ostaje da bude zatvoren.



Ok, nisam ni ja bio nježan prema njemu, tek sam se probudio, ali sam mu prije nekih dva sata obećao da ću ga naći. I našao sam ga. Sektaša koji krade šumu, a MUP koji ga “traži” nikako da ga “nađe”. I to u Poslovnoj jedinici “Cvrčak”.



Možda će sad uspjeti, “Cvrčka” im njihovog!!! 


“Mrav”

Mrav je DNS-ov Miki Aleksić, predsjednik GO DNS Mrkonjić Grad.


Vrijedno radi za narkodilera i perača narkonovca Nenada Nešića.



Inteligentan je veoma - gotovo kao i mrav: Mrav ima 250.000 moždanih stanica, dok ljudski mozak ima deset milijardi moždanih stanica.


Evolucijom će Miki Aleksić jednom u nekom dalekom budućem svijetu, za nekih deset milijardi godina, možda stići do faze truta.


Do tada, sa svojih, i za mrava skromnih 17 moždanih stanica, domislio je zaista debilan komentar koji objavjujem. 



Baš je zaštitio NarkoNešića. Malo, ali umno - maloumno.


Evo i radosne vijesti - tek će imati priliku da ga štiti; Imam još dosta podataka o narkodjelovanju Nenada Nešića, posebno sa Milanom Matkovićem, nedavno uhapšenim trostrukim ubicom i jednim od najvećih dilera u Evropi. 


Biće to vrlo interesantno, a Mali Mrav Miki može već početi da napreže svojih 17 moždanih stanica, kako bi odbranio NarkoŠefa. Ako mu ne bude baš išlo, šef ima kilograme za stimulisanje!  (nastaviće se)