уторак, 8. март 2022.

Fasunga za Šmrka, narkodilera, nasilnog kompleksaša koji prebija djecu i prinarkodiler tom se snima, voljenog nećaka SkajTetke

Narkodiler Šmrk prebija mladića u sred Sarajeva


Piše: Slobodan Vasković


Javio mi se u inbox Admir Arnautović Šmrk, narkodiler iz Sarajeva, sa profila koji je napravio 34 minute prije javljanja (utvrdio sam to nakon što je pobjegao iz prepiske).


Da podsjetim, video klip na kojem narkodiler Šmrk prebija dvojicu mladića objavio sam 06.08.o.g. I u ovom trenutku ima 928.000 pregleda na mojoj stranici. 



Izvjesno savjetovan od svoje Skajtetke Diane Kajmaković, narkodiler Šmrk krenuo je oštro.


U nastavku prepiska sa Šmrkom 


Šmrk: Papak javi se

Ja: Papak si ti, jadnice malo



Šmrk: Mene si naso

Jesam li ti ubio nekog

Nisam

Pa sto onda

Sto mene

Nene ti

Sto mene


Ja: Bas si neinteligentan

Sam si se snimao


Šmrk: Pa ti na svaku munaru

Je li

Moras je li


Ja: A i tuces djecu


Šmrk: Zvijezda hoces da budes

Imas neke komplekse

Da se pise o tebi


Ja: Ja sam vec zvijezda

Sad od tebe pravim


Šmrk: Cackas mecku

Sto bolan


Ja: Samo me nemoj prepasti


Šmrk: Nisam se javim da te prepadam nego ljudski te pitam sto se na meni izviljavas

Taj momak dzana sa dobrinje sto sam ga mlatio dijete jebe od 13 godina

Njega branis je li

Da je pravde Allaha visio bi frajer nasred bascarsije


Ja: Prvo, ti ne mozes pitati ljudski. Prebijas djecu i izivljavas se njima. Drugo, prodajes im gudru,

Trece, prijavi ga muriji ako to radi


Šmrk: Murji??? Hahha dobar dobar

Gdje ti zivis frajeru

Kojoj murji

Jesi ti normalan


Ja: Mojne Allaha, Allaha ti

Ja jesam, ali ti nisi

Ko si ti da dijelis pravdu?

I jos to snimas

?


Šmrk: Ja sam narod koji sudi pedofilima kad drzava nece

Eto to sam ja

Hahaha


Ja: Nisi ti narod

Ti si narkodiler, umisljen da si faca


Šmrk: Hajmo ja i ti sjest na kahvu pa ti objasnim lijepo u tanane


Ja: A nisi ni faca cim sebe snimas kako prebijas dijete


Šmrk: Moze li


Ja: Nema s tobom ni kahve ni kafe ni kave

Ne sjedim sa misevima


Šmrk: Dobro slobo


Ja: Slobo se pise sa velikim S


Šmrk: Kako te volja


Ja: Da li si zavrsio ili treba jos nesto


Šmrk: Nisam zavrsio


Ja: Iz pravopisa bilo cega drugog?


Šmrk: Treba nesto


Ja: Deder


Šmrk: Kad se sretnemo


Ja: Da?

Ako te vidim, naravno


Šmrk: Ko can tipkat vise trosit saku 


Ja: Daj ponovo napisi

Nije razumljivo 

(Moj prevod - Ko će tipkati više i trošiti šaku) 


Šmrk: Kako familija?


Ja: Kako tvoja?


Ovdje je kraj prepiske.




Nakon toga “hrabri” narkodiler Šmrk me je blokirao sa svog “lažnog” profila i izbrisao sve što je pisao, o čemu svjedoči i skrinšot! Izbrisao je čak i lažni profil. Mali nasilni kukavički narkodiler. Vjerovatno plače u tetkinom krilu!