среда, 5. мај 2021.

Post festum Javnog “Zlatnog tuširanja”: Nakon što sam raskrinkao Žunićevu namjeru da me lažima pokuša ucijeniti kako bih prestao pisati o njegovom kriminalu i perverzijama i detaljno ga “Istuširao”, derventski Mentalni Tvor odmah je počeo sa primjenom Koprofagije


Piše: Slobodan Vasković


Nakon Javnog “Zlatnog tuširanja”, ponovo se javila na svom tw profilu Mentalna Septička Jama Igor Žunić, novim “uratkom” koji svjedoči da je već prešao na upražnjavanje Koprofagije. I to u enormnim količinama, što ne čudi od papka i pervertita njegovog kova.


Mentalna gnusoba Žunić nije objavio imena “posrednika” na šta sam ga pozvao, već je okrenuo ploču i saopštio javnosti koliko veliki je lažov i bolesnik.


Žunić je, nakon Javnog “Zlatnog tuširanja”, napisao: “Bolesni, šizofrenični baletan, daje odgovor na reketiranje. Ništa ne može naći o meni. One pare koje je uzeo da me blati ne može opravdati. Mene nećeš reketirati”.   



Žuniću, crve mali, iz tvog tvita se može zaključiti da sam ja odgovorio na tvoj pokušaj reketiranja, što je principijelno tačno; Jer, laži koje si iznio o meni i jesu svojevrsni pokušaj reketiranja, odnosno ucjene da prestanem pisati o tvojim kriminalnim i perverznim djelima.


Nije ti to pošlo za rukom, što si i sam priznao, ali i pokazao koliko si se izgubio nakon što sam te Javno “Istuširao”.


Odmah nakon što si priznao da si pokušao javno da me ucijeniš, a ja te raskrinkao kao zadnju bezubu kamenjarku (što i nije neki problem sa neinteligentim tipom poput tebe), ništa ti drugo nije preostalo već da kreneš sa upražnjavanjem “Koprofagije”; Prijatno, prije nego nastavim.


Sada mi je odjednom plaćeno, kako tvrdiš mentalni Tvoru, da pišem o tebi, a potom te Koprofagija bacila u trans pa poručuješ - mene nećeš reketirati.


Ti si potpuna Budala, šta drugo da ti kažem.  


I da još dodam - nećeš ti, plitki Koprofagu, koji uživa u “Zlatnom tuširanju”, mene ucjenjivati svojim psihopatološkim lažima i plitkoumnim pokušajima namještaljke. 


Da zaključim - Koprofagu, više se neću baviti tvojim tvitovima; Tvitaj, Mentalna Crvljiva Budalo, šta god hoćeš. Ali ću se itekako nastaviti baviti tvojim kriminalnim i perverznim radnjama.


I to mikronski, tako da od tebe, kada završim, neće ostati ništa sem okamenjene Kreature Zla. 


Zato bih ti preporučio da što češće upražnjavaš Koprofagiju, kombinovanu sa “Zlatnim tuširanjem”; Uživaj dok možeš. Bon Appetit