среда, 29. мај 2019.

“Slobodna Bosna”: MURIZ MEMIĆ JE VEĆ PRED VSTV-om: „Tri i pol godine ja govorim da je Dalida Burzić korumpirana, organizovat ću proteste da se smijeni Gordana Tadić, Tegeltija mora otići…“


Danas u 12 sati zakazani su protesti pred Zgradom Suda BiH, gdje se nalazi i sjedište VSTV-a

Podsjetimo, ministar sigurnosti BiH Dragan Mektić pozvao je građane na protest protiv predsjednika VSTV-a Milana Tegeltije.



Muriz Memić, otac poginulog Dženana Memića, već u 8 sati je pred Sudom BiH, a u javljanju za BHT kazao je:
„Tri i pol godine ja govorim da je Dalida Burzić korumpirana, ovo je kraj pravosuđa“, kazao je Memić ukazavši na političke presude i odgovornost političara u BiH za stanje u pravosuđu.


„Pozivam Gordanu Tadić da me primi i da mi kaže šta je sa mojim predmetom i zašto ovo radi. Organizovat ću uskoro svoje proteste da se smijeni Gordana Tadić. Dalida Burzić je davno potkovana, a Milan Tegeltija mora odstupiti“, kazao je Memić.

Davor Dragičević je telefonom pozvao građane Sarajeva da se okupe ispred prostorija VSTV-a