уторак, 21. мај 2019.

PREDSJEDNIK VSTV-A UHVAĆEN U KORUPCIJI: Milan Tegeltija trgovao krivičnim istragama!

Prema informacijama Žurnala, novac je u ime Tegeltije, preuzimao inspektor SIPA-e iz Banja Luke Marko Pandža. Prvi čovjek bh. pravosuđa obećao "ubrzati" istragu. Oštećeni predao Pandži 2000 KM za "potkivanje" predsjednika VSTV-a.


piše: Avdo Avdić (Zurnal.info)
Predsjednik VSTV-a Milan Tegeltija, preko posrednika, inače službenika SIPA, ugovarao je klijente kojima je trebalo "ubrzati" predmete u bh pravosuđu. Žurnal je u posjedu dokaza koji potvrđuju navode o Tegeltijinoj umiješanosti u koruptivne radnje!

DRUG IZ SARAJEVA
Novembar je 2018. godine. Marko Pandža, inspektor SIPA-e iz Banja Luke, obavještava biznismena iz Velike Kladuše Nermina Aleševića da se čuo sa "drugom iz Sarajeva".
"Zna šta  je u pitanju, ali da mu još pojasnim neke detalje, da bi on znao za dalje. Ja ću insistirati da vas dvojica sjednete", kazao je Pandža biznismenu Aleševiću. 
Dva dana poslije, Marko je dobio poruku od "druga iz Sarajeva", poznatijeg po imenu Milan Tegeltija.

"Marko, danas sam na konferenciji cijeli dan. Moraćemo to odgoditi za petak, ako nije prekasno", pisao je predsjednik VSTV-a svom prijatelju policajcu.

Prema dogovoru, Tegeltija se u petak vratio u Banja Luku na već ugovoren sastanak. Iz Velike Kladuše je stigao biznismen Nermin Alešević. 
"Nemoj pred njim ništa pominjati. Ako želiš njega potkovati, zovi mene, meni se javi i to ćemo ja i ti", upozorio je Pandža biznismena Aleševića za sastanak sa prvim čovjekom bh. pravosuđa. 

Malo, zatim, službenik SIPA-e i biznismen iz Kladuše sastaju se sa Tegeltijom. Nermin Alešević informisao je predsjednika VSTV-a o svom slučaju. 

Ukratko, Alešević je suvlasnik kompanije u Velikoj Kladuši koja je smještena u krugu Agrokomerca. Tu halu, koju on iznajmljuje, biznismeni Adnan Terzić i Amir Avdić su založili kako bi dobili kredit Bobar banke, iako objekat nije u njihovom vlasništvu. SIPA je zbog tog slučaja, prije dvije godine, Tužilaštvu Kantona Sarajevo prijavila Terzića i Avdića, ali predmet nikad nije okončan.

"Slušaj, ja sam naredne sedmice u Sarajevu. Daj mi proj predmeta, ja ću to završiti s Dalidom", obećao je predsjednik VSTV-a Nerminu Aleševiću.

PROCES POTKIVANJA
Broj predmeta, dogovoreno je na sastanku, Alešević je trebao proslijediti Marku Pandži, koji bi, potom, sve trebao dostaviti Milanu Tegeltiji. Nakon što su usaglasili dalje aktivnosti, Alešević je sa Pandžom otišao do parkinga ispred ugostiteljskog objekta.


"Uglavnom, rek'o ti je sve. On će to završiti. Ti, jedino, ako to smatraš da se to potkuje, da ja mogu s njim to potkovati za vikend", kazao je Aleševiću službenik SIPA-e.

Nakon toga, Pandža je još jednom Aleševiću pomenuo "potkivanje", što je bio jasan znak da se očekuje mito. Biznismen je, potom, posegnuo za kovertu. Jedan, dva, tri, četiri .... I tako do dvadeset. Dvije hiljade maraka je predao Pandži, uz obećanje da će biti i naredne sedmice još.

"Slušaj, ovo ću ja njemu prebaciti", kazat će Pandža nakon što je primio novac. 

Ostalo je još samo da Alešević proslijedi Pandži broj predmeta i ostalu dokumentaciju. No, prije nego je predmet "ubrzan", Tegeltija je Dalidu Burzić prebacio na Sud BiH. Po hitnom postupku.