уторак, 21. мај 2019.

Milan Tegeltija - demanti: Nisam nikada učestvovao u korupciji; Pomenutog Marka Pandžu sam sreo dva puta u životu



Reakcija i demanti predsjednika VSTV-a BiH povodom teksta objavljenog u on-line magazinu „Žurnal“

21.05.2019.

(Sarajevo, 21. maj 2019. godine) – Povodom teksta koji je danas objavljen u on-line magazinu „Žurnal“ autora Avde Avdića pod naslovom „Predsjednik VSTV–a uhvaćen u korupciji: Milan Tegeltija trgovao krivičnim istragama“, dostavljamo reakciju i demanti predsjednika VSTV-a BiH Milana Tegeltije. 



U cilju istinitog informisanja javnosti, predsjednik Tegeltija je u reakciji i demantiju istakao sljedeće: 

Potpuna je neistina i zlonamjerna i bezočna laž da sam uhvaćen u bilo kakvoj korupciji iz prostog razloga što u nikakvoj korupciji, nikada u životu, pa ni u slučaju o kojem se govori u navedenom tekstu, nisam ni na koji način učestvovao te se radi o zlonamjernoj konstrukciji usmjerenoj na pokušaj moje diskreditacije. 

Kako bih u cijelosti demantovao ovakve neistinite i zlonamjerne navode iznijeću nekoliko činjenica:

Naime, pomenutog inspektora SIPA-e gospodina Marka Pandžu sam susreo dva puta u životu.

Inspektor SIPA-e Marko Pandžo mi nikada nije predložio ili na bilo koji način ponudio bilo kakvu korist da učinim bilo kome bilo kakvu uslugu, prema tome, ne da nije bilo ičega što bi predstavljalo bilo kakvu korupciju, nego se o tako nečemu nije ni razgovaralo, niti bi se sa mnom na taj način smjelo razgovarati. 

Inspektor SIPA-e Marko Pandžo me je, preko zajedničkog prijatelja, zamolio da saslušam izvjesnog čovjeka iz Krajine koji se suočava sa problemima zbog neefikasnog rada Kantonalnog tužilaštva u Sarajevu koji bi, po njemu, mogli ukazivati na određene nepravilnosti u radu tog Tužilaštva.

Kako se radi o inspektoru SIPA-e, ne nalazeći zbog tog ništa sumnjivo u takvoj molbi, prihvatio sam molbu da obavim razgovor i saslušam tog čovjeka. 

Nakon što sam obavio razgovor sa tim čovjekom, kojom prilikom mi se isti požalio da se neosnovano dugo odugovlači predmet, rekao sam mu da se ja ne mogu ni na koji način miješati  u tužilački predmet u njegovom meritumu, te sam ga, pred svjedocima, uputio da se, u pogledu eventualno neosnovano dugog trajanja postupka, pismeno obrati VSTS-u kako bi se u VSTS-u mogle pokrenuti odgovarajuće procedure koje mogu biti ili prosleđivanje istog dopisa (urgencije) glavnom kantonalnom tužiocu i eventualno upućivanje istog disciplinskom tužiocu. 

Sve ovo predstavljaju uobičajene procedure prilikom obraćanja stranka povodom prigovora stranaka na rad pravosudnih organa u BiH.

Ovakva praksa rada povodom obraćanja stranaka sa žalbama na rad pravosudnih organa je uobičajena i ne predstavlja nikakav izuzetak.

Navedeno pismeno obraćanje nikada nisam dobio pa, shodno tome, nakon tog razgovora, nikakve dalje radnje nisu preduzimane, niti je s bilo kim ostvaren bilo kakav kontakt povodom tog predmeta.

Ponavljam, ni u razgovoru sa inspektorom SIPA-e Markom Pandžom, ni tim čovjekom iz Krajine kojem sam ime i zaboravio, ali iz teksta saznajem da se radi o izvjesnom gospodinu Nerminu Aleševiću iz Velike Kladuše, nikada nije bilo riječi o bilo kakvoj koristi koju bih ja mogao imati, niti bih ikad dozvolio bilo kakav razgovor koji bi išao u tom pravcu. 

Meni nije poznat odnos i sadržaj komunikacije između inspektora SIPA-e Marka Pandže i gospodina Nermina Aleševića, niti u to mogu da ulazim. Naprotiv, nakon tog razgovora nikada više nisam bio ni sa gospodinom Nerminom Aleševićem niti sa inspektorom SIPA-e Markom Pandžom.


Objavljivanje ovakvih zlonamjernih konstrukcija sa tvrdnjama da sam učestvovao ili da sam  uhvaćen u bilo kakvim nečasnim ili koruptivnim radnjama predstavlja bezočnu laž usmjerenu na pokušaj moje diskreditacije, u čije motive neću ulaziti te ću se povodom toga, zbog kleveta, tužbom obratiti nadležnom sudu.