среда, 22. мај 2019.

INSPEKTOR PANDŽA NAKON PREUZIMANJA NOVCA ZA POTKIVANJE TEGELTIJE: Proslijedio sam mu ono. Uradit će po dogovoru...


Tegeltija se sa Aleševićem i Pandžom sreo 15. novembra prošle godine. Službenik SIPA-e novac preuzeo na parkingu ispred sportske dvorane u Banja Luci. Tegeltija tražio broj predmeta, imena prijavljenih, te obećao da će razgovarati sa tužiteljicom



Piše: Avdo Avdić


"Mićane, ono što smo pričali. Evo, to je", reći će službenik SIPA-e Marko Pandža prilazeći, u jednoj banjalučkoj kafani, predsjedniku VSTV-a Milanu Tegeltiji.

"Ovdje je moj kum Vlado. Pred njim možeš pričati šta hoćeš. Tako da - slobodno", odgovorit će Tegeltija, obraćajući se, prije svega, biznismenu Nerminu Aleševiću kojeg je posrednik Marko Pandža spojio sa šefom bh. pravosuđa.

"Imam dva problema", započet će svoju ispovijest biznismen Alešević dok za stolom sjede službenik SIPA-e i predsjednik VSTV-a.

DVA PROBLEMA

No, vratimo se na početak priče. Nermin Alešević godinama ima problem sa Općinskim sudom u Velikoj Kladuši koji je izdavao duple ZK izvatke za imovinu koju je on koristio, a na osnovu tih izvadaka, direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić i biznismen iz Ključa Amir Avdić su dobili kredit od Bobar banke u iznosu od oko dva miliona maraka. Alešević je slučaj prijavio SIPA-i, a ova policijska Agencija je podnijela izvještaj o počinjenom krivičnom djelu protiv Terzića i Avdića. 

Onda se naprasno umiješalo Tužilaštvo Kantona Sarajevo, koje je "pronašlo nadležnost" za ovaj predmet, iako je kriminal bio na području Unsko-sanskog kantona. Kako dvije godine ništa nije poduzeto na osnovu izvještaja SIPA-e, Alešević je pomoć odlučio zatražiti od čelnika VSTV-a. Prvi kontakt je imao sa inspektorom SIPA-e Markom Pandžom, koji je imao direktnu vezu prema Tegeltiji. 

IDE LI SVE PO PLANU

U nastavku donosimo prepisku Marka Pandže i Nermina Aleševića.



Novembar 13. 

Alešević: Ide li sve po našem planu druže. Dogovorio da se vidimo sa Vladom / op.a Vladimir Jurišić, sekretar Osnovnog suda u Banja Luci i kum Milana Tegeltije/

Pandža: Dogovorio sam s drugom iz SA da se ja i on vidimo sutra kada on dođe u BL. Neću više preko Vlade da se zajebavam. Čuli smo se  ja i drug iz SA maloprije, sutra predveče je on u BL.

Alešević: Ok. Super. Svaka čast

Pandža: Zna se šta je u pitanju, ali da mu ja još pojasnim neke detalje, da bi on znao za dalje. Ja ću insistirati da vas dvojica sjednete.

Sutradan, Milan Tegeltija šalje tri poruke Marku Pandži, čovjeku kojeg, prema vlasTitoj tvrdnji, ne poznaje baš tako dobro

"Marko, danas sam na konferenciji cijeli dan. Evo me u Kazamatu na svečanoj večeri. Moraćemo to za petak odgovoriti ako nije prekasno".


Ovu prepisku sa Tegeltijom, inspektor SIPA-e je poslao Aleševiću kao dokaz da je predsjednik VSTV-a upoznat o svemu. I onda u petak,  u popodnevni časovima, Pandža i Alešević se nalaze u jednom ugostiteljskom objektu u Banja Luci, nakon čega odlaze u dvoranu. Tamo ih čeka Milan Tegeltija u društvu sa svojim kumom Vladimirom Jurišićem, pred kojim se, kako je naveo Tegeltija, "može sve pričati". 

"Ovaj problem ti može samo riješiti tužilaštvo i sud. Ovdje treba da forsiraš Tužilaštvo", objasnit će Tegeltija nakon što je prelistao dokumentaciju, čudeći se i sam kako je Tužilaštvo Kantona Sarajevo nadležno za kriminal počinjen u Unsko-sanskom kantonu.

TEGELTIJINO OBEĆANJE

No, onda je dao obećanje.

"Slušaj. Ja sam u ponedjeljak u Sarajevu. Ti ćeš meni donijeti to što je za tužilaštvo, broj predmeta i ostalo. Treba mi ko je tužilac i ko je prijavljen da ja vidim s Dalidom, pa ću ti onda moći nešto reći", kazao je Tegeltija.

Potom je rekao da biznismen Alešević broj predmeta dostavi prisutnom Marku Pandži, koji će sve proslijediti Tegeltiji.  

"Mića je ekstra čovjek, samo što je u obavezama, pa ne stiže sve", ubacio se u razgovor Marko Pandža, inače čovjek za kojeg Milan Tegeltija tvrdi da mu nije blizak.

Deset minuta poslije, Tegeltija je otišao, a Alešević i Pandža izlaze na parking ispred kafane.

"Ja ću biti sa njim. Sutra ćemo se mi vidjeti. Ako hoćet ti da potkuješ. On je krajnje korektan bio. Realan. Čuo si. Ubijeđen sam sto posto da će ti to završiti. Ovo kod Dalide", kazao je Pandža Alaševiću. 

Potom je primio prvu tranšu u iznosu od 2000 maraka.

"Ovo ću ja njemu proslijediti", kazao je Pandža nakon preuzimanja novca. 

DA SE NISI ČUO S DRUGOM

Da je posao nastavljen, pokazalo se kasnije, kada Alešević inspektoru SIPA-e šalje brojeve predmeta i dokumentaciju koju je od njega tražio Milan Tegeltija. 



Alešević: Ovdje je broj predmeta KTO 11207517. Ovo je odgovor Ureda glavne tužiteljice Kantona Sarajevo

Pandža: Proslijedit ću mu.

Alešević: Ok. Pozdrav iz kišovite Austrije.

Pandža: Tako smo jutros dogovorili.


Alešević: Jutro. Da se nisi čuo s drugom. Da li je zvao Dalidu Burzić

Pandža: Nisam se čuo s njim. Čim šta saznam, javiću ti. Uglavnom, proslijedio sam mu ono i rekao je da će uraditi onako po dogovoru. Ne želim da mu dosađujem