четвртак, 10. мај 2018.

Lukač o Vaskoviću u parlamentu RS




Svaki dan se iznose laži i neistine bez ijednog dokaza. Ali nakon ovoga danas podnijeću prijavu sudu i ja i svi drugi protiv Vaskovića.

On je instrumentalizovao Davora Dragičevića.

Taj strašni bloger o kojem niko neće da govori, a ja ću danas da govorim
kao i protiv Krsmanovića, naći ćemo se na sudu, moraće da dokažu ono što govore.

Nismo čuli ko je ubica. Meni da je neko dijete ubio, a da institucije neće da urade, znam šta bih uradio. 

Vasković javno piše da zna ko su ubice, ali neće da kaže. Ko onda prikriva ubice. 

Tri puta smo od Tužilaštva tražili da Vaskovića sasluša, jer zna ko su ubice.  A oni su odgovorili: Pustite budalu, on nije relevantan. 

On kaže da ima tim za istragu.

Slobodan Vasković usmjerava Davora Dragičevića, pored ostalih ljudi iz političkog života koji sa njim sjede po kafanama. 

Ja razumijem njegov bol i sve što mu se dešava. Ali ovo je iznuđivanje jednog čovjeka u njegovoj boli. 

Dva blogera vode stragu i usmjeravaju Davora Dragičevića šta da radi. 

Jedan od tih je Borislav Radovanović koji je suspendovan, koji je bolestan i koji je tri puta liječen. Ali to ne smeta BN-u da ga prenosi.

Vasković je jedna posebna priča. 

On teroriše svojim pisnajem Republiku Srpsku. Mrzi je iz dna duše. 

Znamo to iz „60 minuta“ sa Bakirom Hadžiomerovićem. Bakir ga je izbacio kada je dobio dokaz da je Vasković tjerao ljude u Srebrenici da pričaju ono što on hoće. 

Da li je to bio povod za ono u Srebrenici? Prvi put kada sam pomenuo Vaskovića znate šta se desilo? On je napisao da je Lukač postavio snajperiste po krovovima da pucaju po narodu. Ja sam rekao daa je to laž i da to nije istina.

Jedna ambasadorica mi je rekla da ne pominjem i ne napadam Vaskovića, a ja sam samo rekao da laže. Vasković hoda po gradu ii priča kako ima zaštitu američke ambasade. I jeste zaštićen. 

Niko ne pominje negovo pisanije i njegove laži. Javna tajna je koliko je priivrednika moralo da plati Vaskoviću da ne bi pisao o njima. 

Od toga on živi. I od napada na RS. Ambasadorica ne dođe kod predsjednika ni kod predsjednice vlade RS, već sjedi sa Vaskovićem. Od njega dobija informacije šta se dešava sa Slobodanom Vaskovićem.

Vasković izbjegava da mu uruče sudski poziv, pa kaže da hoće da ga ubiju. 

Skinuo je svu imovinu sa sebe, da ne bi platio sve one kazne. On laže sve, od Srebrenice. Hoće li američka ambasada pokrenuti postupak da se vidi ima li njegove krivice u Srebrenici? 

On je rekao da se izvinio. Izvinio se mrtvom čovjeku. To je licemjerno. 

Takav čovjek danas vodi proces. 


Takav čovjek instruiše Davora Dragičevića. Sve što Vasković napiše, Davor Dragičević ponavlja na Trgu.