понедељак, 29. јануар 2018.

Zvornik: Pokušaj likvidacije Matića; Ko je Sledeći?!

piše Slobodan Vasković

Mile Matić
Tri navodno Nepoznata lica pretukla su Mileta Matića, jednog od ključnih ljudi “Alumine”, ispred zgrade gdje živi.

Napadnut je sa leđa dok je telefonirao; Brutalno premlaćivanje Matića je, izvan svake razumne sumnje, pokušaj njegove likvidacije.

U to nema nikakve dileme, s obzirom na zdravstveno stanje Matića.

Matić je zadobio teške tjelesne povrede, polomljeni su mu zubi, ima velike podlive po glavi i cijelom tijelu.

Pokušaj likvidacije Matića desio se između 16h i 20’ - 16h i 30’, u ulici Patrijarha Pavla u Zvorniku.

Matića su spasile komšije, koje su čule njegove pozive u pomoć. Nakon što su izašli na ulicu napadači su pobjegli.

Načelnik Uprave policije Goran Abazović je, nakon napada, dodatno ponizio Matića, jer mu je “na uviđaj” poslao pozornika.

Matić je odbio dati izjavu, a nakon intervencija, Abazović je, konačno, poslao inspektore.

U medijima je objavljeno da su egzekutori “pobjegli sivim pasatom”, ali je vrlo upitna tačnost te informacije?! Kao što je pitanje da li je plasirana (i Zvornika) kako bi se odvukla pažnja od onih koji su pokušali likvidirati Matića?!

Abazović je pod direktnom kontrolom Zorana Stevanovića, gradonačelnika Zvornika.

Matić je bio jedan od najoštrijih protivnika pokušaja da “Aluminu” preuzme Klan, koji diriguje Gordanom Pavlovićem, vlasnikom firme “Pavgord”.

On je na osnovu kriminalnih potraživanja htio da preuzme firmu “Alumina”.

Pavlovića je u tome snažno podržavao sve vrijeme, i podržava i dalje, Stevanović.

Viši privredni sud u Banjaluci odbio je nedavno žalbu “Ukio banke” i u cijelosti odbacio zahtjeve ove banke za naplatu 155 miliona kM od FG “Birač"/"Alumine". Na taj način pale su u vodu i nade “Pavgorda” da će preuzeti “Aluminu”.

Matiću je dosada prijećeno desetine puta, ali niko nije reagovao, kao što je i ovaj put u Upravi policije Zvornik sve učinjeno da se cijeli slučaj minimizira.

Da je drugačije, ne bi Abazović poslao pozornika, niti bi do napada došlo, jer bi se istražile ranije prijetnje. Ne samo Matiću, već i drugim funkcionerima “Alumine” koji su se protivili predaji “Alumine” firmi “Pavgord”.

Napad na Matića je početak Odstrela Osoba koje su spriječile kriminalnu otimačinu “Alumine”.

Želim da podsjetim da mi je Stevanović 24.11.2017. godine prijetio, zbog pisanja o njegovom učešću u kriminalnom otimanju “Alumine”; Tom prilikom mi je saopštio da će ubiti mene, a potom i moju djecu i unučad.

Sve to sam objavio na blogu, ali, naravno, niko nije reagovao. Tipično za MUP RS.

Napadi će se, izvan svake razumne sumnje, nastaviti, jer je Klan izgubio desetine miliona KM na projektu kriminalnog preuzimanja “Alumine”!

I za njih nije i neće biti kriv samo MUP RS, već i nadležna Tužilaštva koja godinama ne žele da riješe brojne kriminalne slučajeve, vezane za FG "Birač".

Oni su saučesnici pokušaja Likvidacije Matića, a osnovno Pitanje nije kada će početi raditi svoj posao, već ko je Sledeća meta?!

Gangsteri slabog stomaka brzo potežu telefon (24.11.2017.)

piše: Slobodan Vasković

1.
Hm, stvari ovdje postaju baš vrele.

2.
Novembra 23. o.g. sam bio u MUP-u gdje su me po nalogu Tužioca pozvali da me pitaju da li sam imao još prijetnji od jednog službenika MUP-a RS, nakon marta ove godine. Kada mi je dotični prijetio. 

Punih osam mjeseci nakon prijetnji, tužilaštvo se raspituje da li ih je bilo još!

Kakva briga!!!

3.
Istraga se, kao, vodi.

4.
Priložim šta sam imao priložiti i obavijestim MUP RS i nadležno tužilaštvo da im se više neću obraćati, niti odazivati na njihove pozive, jer istrage koje oni, posebno tužilaštvo, vode oko prijetnji što mi se upućuju su puki formalizam; Završavaju i prije nego što počnu.

5.
I zaista neću, jer je to zaludan posao.

6.
Sve je čisti formalizam, svi jure samo da što prije zatvore te istrage. Poput onog nesretnog tužioca Vreće koji se nije usudio ni saslušati dvojicu koji su mi, lani, prijetili, jer su članovi GO SNSD-a.

7.
I kako to obično biva, samo dan nakon što sam u Institucijama izjavio da te Institucije neću više ni na koji način obavještavati o prijetnjama, dobijem nove prijetnje. I to vrlo vrlo gnusne.

8.
Zoran Stevanović, gradonačelnik Zvornika, koji, očito, ima stomak da pere novac i čini brojne druge zloupotrebe, ali nema stomak da pročita poneki red o tome, poslao mi je blasfemični SMS, u kojem najgnusnije prijeti mojoj djeci.

Bijedno, jadno, kukavički.

9.
Onda je počeo bjesomučno da zove na telefon. 

Poigrao sam se malo sa tom kriminalnom kreaturom koja prijeti djeci: Pustio sam ga da zove 11 puta sa svog broja, onda jednom sa nekog drugog, potom još jednom sa svog, da bih mu se javio.

Znao sam šta slijedi!

10.
Krenule su najvulgarnije prijetnje - On će mene, njegovi će moju djecu, njegova unučad moju unučad…

Zaista je interesantno da Stevanović, ugledni pripadnik Klana i Režima Milorada Dodika, ima namjeru da ubija Vaskoviće kroz generacije. 

Generacijama.

11.
Nisam prijatan sagovornik: Smjestio sam Stevanovića gdje mu je i mjesto. 

Za razliku od te kreature nikada ne prijetim; Nikome, ni njemu, posebno ne njegovim pokolenjima. 

Nakon toga sam prekinuo vezu, jer nemam vremena na bacanje i ne mogu beskonačno da slušam prijetnje Bijesnih Gangstera.

Uz to, čovječuljak je polupismen - Čak ni prijetnju ne zna izreći pravilno i jezički ispravno.

12.
Nakon toga je Stevanović zvao još tri puta.

13.
Nastaviću da pišem o njegovim prljavim poslovima; Kad već MUP RS ne želi da piše Izvještaje o tome, niti Posebno odjeljenje tužilaštva ne želi da radi svoj posao po pitanju pljačke milijardu maraka iz FG “Birač”, potom i pokušaja otimanja “Alumine”. 

14.
Što se tiče Institucija sa početka priče, ostajem pri izrečenom; Nemam vremena za bespredmetno gubljenje vremena, bilo sa Vrećom ili nekim od sličnih!

15.
Ostanite generacijama sa Vaskovićima! Biće baš interesantno i uzbudljivo.