понедељак, 10. октобар 2022.

Narko”General” Kostrešević i njegov savjetnik Dragan Savić uvezali su Aleksandra Ivkovića, dobavljača marihuane Dalibora Railića, organizatora ubistva Radenka Bašića, sa ovlaštenim narkodilerom MUP RS Dragoljubom Pašagićem Pašom, kako bi proširili poslove i vratili mu prljave usluge

Ovlašteni narkodiler MUP RS, uz assistenciju 
Kostreševića i Savića, proširuje narkoposlove


Piše: Slobodan Vasković


1.

Kavački Narko”General” Siniša Kostrešević i njegov savjetnik Dragan Savić preuzeli su narkodobavljače Dalibora Railića, osumnjičenog da je organizovao likvidaciju Radenka Bašića, načelnika Odjeljenja krim policije PU Prijedor.


2.

Bašića je, 21.03. ove godine u Prijedoru, ubio Aleksandar Miljatović.


3.

Jedan od narkosaradnika Railića, koji mu je dobavljao marihuanu je Aleksandar Ivković kojeg je Tužilaštvo BiH uhapsilo 05.04.o.g.



Ubrzo je pušten da se brani sa slobode, jer je priznao da je snabdijevao Railića marihuanom.


4.

Važno je da podsjetim da sam objavio da su Railića sa Kostreševićem uvezali upravo Ivković i njegova “veza” u MUP RS Dragan Savić, savjetnik Kostreševića.


5.

Nakon što sam objavio Plan akcije za surovo prebijanje desetina privedenih, ali ne i saslušanih osoba, tokom istrage o ubistvu Bašića, 26.03.o.g., Kostrešević je danima poligrafisao stotine pripadnika MUP RS kako bi pokušao otkriti ko mi je dostavio taj dokument.



6.

Međutim, nije otkrio ništa, ali je protiv mene otpočeo istragu u kojoj me sumnjiči da sam ovlaštene narkodilere vrha MUP RS “uznemiravao u njihovom radu” i da se oni “osjećaju ugroženim zbog pisanja” na blogu!


7.

Naravno, njegovi “svjedoci” u toj istrazi su narkodileri - jedan od njih je onaj dronjak Dragoljub Pašagić Paša (koji je na video-klipu ispod), što sam ga već pretvorio u prah i pepeo.


8.

Iako sam tada naveo da neću o tom ljudskom smeću više pisati, ipak ima velike potrebe za to, jer je Kostrešević omogućio Pašagiću da proširi dilerske poslove.


9.

Sada Ivković, koji je nabavljao marihuanu za Railića, taj opijat nabavlja za Pašagića i to uz znanje NarkoGenerala Kostreševića i njegovog savjetnika Dragana Savića.



Pašagić je već odležao kazu od pet godina robije zbog dilanja narkotika.


10.

Pozivam Tužilaštvo BiH da reaguje i konačno uhapsi i Kostreševića i Savića, kao i Pašagića i Ivkovića koji pokušavaju navedenim djelovanjem obnoviti neke od narko mreža i nastavljaju sa trovanjem djece. (nastaviće se)