понедељак, 31. октобар 2022.

Branimiru Šehovcu, načelniku Policijske NarkoUprave Istočno Sarajevo

NarkoRuljak Šehovac


Piše: Slobodan Vasković


1.

Razmišljao sam kako da te oslovim, a da sebe ne uvrijedim; Niti bilo kog člana moje porodice iz Istočnog Sarajeva koje narkočmarovi, poput sitnog narkodilera i narkomana Šiljegovića, napadaju i vrijeđaju.


Osloviću te sa NarkoRuljak, to mi se nekako čini kao najmanje uvredljivo za nas.


2.

NarkoRuljak,

Malo ti je što si zaštitnik velikih NarkoDilera i perača narkonovca: od Miće Danilovića, preko prekratkog Ljubiše Ćosića, pa sve do Nenada Nešića, Mladena Lučića, Aleksandra Mičića, Ace Makedonca…; Listom Kavčana!


3.

Štitio si i Radoja Zvicera, par dana, kojem je Lučić predao pasoš BiH u restoranu u Topliku, a sredio mu ga je Nešić.


Pa si se sam sebi, Ruljku, učinio nekako velikim.


Hej, ti i Zvicer, stostruki ubica! A onda je Zvicer odletio u Južnu Ameriku da nastavi svoj krvavi zločinački put, a ti si ostao da čekaš da te uhapse.


4.

Međutim, jednom Ruljak uvijek Ruljak (skraćeno od NarkoRuljak).


5.

Ne smiješ direktno da nasrneš na članove moje porodice, pa si angažovao narkohemoroida Stefana Šiljegovića da ih napada.

narkovanjskihemoroid, sitninarkodiler i narkoman Šiljegović

6.

Nije on ni neki hemoroid; Vanjski je, a dok dogura do unutrašnjeg, raznijeće ga kokain.


7.

Da, to je onaj mali narkosmrdljivac što drži noćni klub “Drama” i u njemu, ali i kraj njega dila narkotike.


Truje srpsku djecu.


A ti ga obavijestiš kad će naići patrola. Baš ste “face”. 


8.

Dila i u Žutoj kući, koja je tri metra daleko od “Drame”, o čemu ti “pojma nemaš”.


9.

Ruljku, sjećaš li se kako se nekad zvao objekat u kojem se sada nalazi “Drama”?


Ruljku, zvao se Srpska Kuća; A onda je prekratki Ljubiša Ćosić, poznat po tome što ga Mića Danilović, kad malo pretjera, drži u naručju i stavlja mu cuclu u usta da se Ruljci smiju, zajedno sa tobom Srpsku Kuću pretvorio u Narko kuću.

10.

Ruljku, čuo sam da se ti i ljudska fekalija Šiljegović kurčite kako ste mi “svašta izgovorili u Knez Mihajlovoj”.


Ruljku, možda i jeste izgovorili, ali trebali ste me zovnuti da čujem. A ne onako “u sebi”. Ili, pak, vičete vi, mene nigdje, a ljudi koji prolaze gledaju u vas kao zadnje idiote. Neki pomisle da je u pitanju i narkokronerski “performans”.


11.

Ruljku, sad ti razmisli kako ćeš dalje, a možeš “promišljati” zajedno i sa smrdljivim glodarom Šiljegovićem o svemu dobro, temeljno… Bar pet minuta, ukoliko te toliko vremena u 24 časa nađu trijeznog.


12.

Vidi Ruljku, dosad je onih koje sam naveo kao narkodilere i njihove zaštitnike, palo, pritvoreno, preko 75 posto.


Budući da si nepismen neka ti neko pročita moje tekstove pa uporedi datume.


13.

U preostalih 25 posto, koji još nisu pali, si i ti i rektalni alpinista Šiljegović. Niste pali, jer ne mogu odjednom uhapsiti svih sto posto. Ali uhapsiće. Pa tako i tebe i smeće.


14.

Ruljku, jesu li tebi lojalni narkopolicajci obezbjeđivali groblje dok su narkocrvi, poput šljama Šiljegovića, skrnavili grobove pokojnih članova moje porodice?!


Jesi li ti snažno podržao tu “akciju”?! Znam da nisi ti naredio, znam i ko jeste, ali moraš i ti znati. Mala je to sredina.


15.

To je vaš stvarni domet - skrnaviti grobove, smeće odvratno i ogavno. I trovati djecu preko narkosmeća kao što je potrošeni narkoprezervativ Šiljegović, smradu jedan.


Pa završite posao - porušite spomenike, ja ću ih opet podići!


Ne možete ih vi, bagro trula, propalog mozga, toliko porušiti koliko ih puta ja mogu iznova podići pokojnim članovima moje porodice. 


16.

Poslije ovog teksta možeš pomoći sebi da se malo “izvadiš”; Zamoli ove iz “Srpskainfo”, koji obožavaju da se bave mojim pokojnim članovima porodice, da te stave u rubriku “Hit” ili “Pobjednik”. Iako si, kako god okrenem, vrlo brzo gubitnik; I slobode i narkomiliona!


Znaš kako njih trebaš zamoliti? Nisi baš toliki idiot da ne znaš!


17.

Sad ti i analna izlučevina Šiljegović nastavite i dalje da vrijeđate i napadate članove moje porodice; Ne posustajte; Kad god me ne vidite u Knez Mihajlovoj najstrašnije me izvrijeđajte. 


NarkoDodik i NarkoMeđo


Pozovite i onog narkodilera Milana Među, sa kojim je pakšu i capi Šiljegović zajedno hapšen, i sa kojim se Milorad Dodik rukuje kad god se sretne. Narkodileri su mu slabost, posebno ako su članovi Sekte, a ogromna većina jeste. 


I nastavite da prijetite i vrijeđate i mene u Knez Mihajlovoj, u kojoj me ne sretnete, a “nagovorite baš svašta”!


18.

Ali, dobro pazite šta ćete uraditi kada me zaista sretnete u Spasovdanskoj!