субота, 20. октобар 2018.

Bajiću Miodraže, Dva Javna odgovora za tebe, Jedno Javno pitanje i Nekoliko Javnih obavještenja

piše: Slobodan Vasković


1.
Bajiću Miodraže, Kume Pravosudne mafije (zajedno sa Milanom Tegeltijom, predsjednikom VSTS) Javno sam te pozvao 16.10.o.g. da odgovoriš na Jednostavna pitanja, ako si sposoban. Vrijeme roka bilo je 18 časova, 20.10., koji ti nisi ispoštovao. 

2.

Glasila su:
Bajiću, da li je Darko Ilić, 26.03. na Pobrđu, kraj kuće porodice Dragičević, tri sata nakon monstruoznog presa na kojem je Žrtvu teškog Ubistva Davida Dragičevića, htio da provjeri “navode” iz viber prepiske između Đorđa Rađena i inspektora-kriminalca Bojana Karanovića, od 19.03. o.g.?

Između ostalog i sledeće - zašto Rađen, Ilićeva desna ruka u ovom zločinu, piše Karanoviću: “Da li vam je poznato Dragicevic David. Zivi na pobrdju, mogao je vidjeti kuću sa brda+po fejzbuk profilu je klosar narkoman.”.


3.
Potom sam naveo i sledeće: 
Citiranu poruku je Rađen poslao Karanoviću u 14 časova i 17 minuta.

Drugu poruku o odjeći, za koju tvrdi da je u njoj bio David, poslao mu je u 14 časova i 37 minuta!

Zatim sam ti Javno rekao: Bajiću, ako si naučio “na sat” možeš da pratiš dalje.




To dalje je glasilo: Da li je Rađen sam osmislio ove poruke u kojima optužuje Ubijenog Davida za lažnu pljačku njegove kuće ili mu je Neko sugerisao baš takve zaključke i slao takve poruke, koje je Rađen prosleđivao Karanoviću ili su takve poruke dogovorene između Osobe koja ih je slala Rađenu, Rađena i ostalih koji su učestvovali u Likvidaciji Davida?

Onda sam Tebi Bajiću Javno dao rok do 20.10. da nađeš ko je Osoba koja je sugerisala Rađenu citirane poruke, odnosno da otkriješ da li je Rađen te sugestivne poruke možda falsifikovao?!!!
Poruke postoje.

Dao sam ti i vremena kada je ta Osoba, koju ti, Bajiću, treba da otkriješ, uputila sugestivne poruke Rađenu:
-14 časova 02 minuta
-14 časova 03 minuta    
-14 časova 04 minuta
-14 časova 06 minuta
-14 časova 08 minuta
-14 časova 11 minuta
-14 časova 34 minuta

Bajiću, sva vremena slanja poruka se odnose na 19.03., a ima ih i narednih dana!

Bajiću, Javno sam te pozvao da pokažeš koliko si sposoban i otkriješ Ko je slao sugestivne poruke Rađenu, koje je ovaj potom upućivao Karanoviću. 



Bajiću, pomogao sam ti maksimalno, jer sam te obavijestio da među sugestivnim porukama ima i fotografija! I pitao te čijih?!

Bajiću, rok je istekao, a ti si se zavukao pod kamen, tvoje prirodno stanište, i nisi ništa odgovorio.

4.
Odgovori:
Na fotografiji je bio David Dragičević. U odijelu sa mature.


David Dragičević, likvidiran po nalogu
Darka Ilića, Bajićevog prijatelja
6.
Sugestivne poruke poslao je Vujadin, bar je tako na njima naslovljeno.

Bajiću, Koji Vujadin?

Ja znam, ali neću još da napišem prezime, učiniću to u narednih par dana.

Bajiću, znaš li zašto danas neću da objavim prezime?




Odmah ću ti odgovoriti:
-Da provjerim da li su ti nervoza i nemoć, nakon tvog propalog Ubilačkog napada na mene, još uvijek u "crvenom"
-Bajiću, želim da vidim da li ćeš i narednih dana, kao prethodnih, huškati kriminalce, koje kontrolišeš, na mene i moju porodicu?
-Bajiću ti si mali miš mekinjaš, u duhovnom i svakom drugom smislu.

7.
Novo Javno pitanje za Bajića
Bajiću, da li je Iza Mene Vatikan?!



8.
Javno obavještenje




Narednih dana ću iznijeti niz podataka kojima ću Javno svjedočiti da je Bajić Miodraže šef Pravosudne mafije, Kontrolor kriminalaca koje, zloupotrebom zakona, prisiljava da služe Režimu i još niz drugih informacija koje svjedoče da su Dva Papka Bajić i Tegeltija uspjeli od pravosuđa RS napraviti Mašinu za Lično Bogaćenje, Kažnjavanje neposlušnih Režimu i, naravno, što je najgore od svega, Mehanizam za prikrivanje Ubistava, Njihovih Narudčilaca, Ubica i Saučesnika.

9.
Bajiću Miodraže, za tebe idu vrlo vrlo teški dani!