понедељак, 24. март 2014.

Osnovni sud Banjaluka podržava javne pozive na likvidaciju Slobodana Vaskovića


https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
piše: Slobodan Vasković

Osnovni sud Banjaluka, na čijem čelu je Milan Tegeltija, podržava javne pozive na likvidaciju Slobodana Vaskovića.

Upravo zbog toga, sudija za prethodni postupak odbio je da izda naredbu MUP RS da utvrdi IP adresu sa koje je upućen direktan i otvoren poziv na moju likvidaciju.
Da podsjetim, 8. marta uputio sam dopis Zoranu Mandiću, načelniku Krim policije MUP RS, u kojem sam ga obavijestio o otvorenom pozivima na moje ubistvo, koji se pojavio na portalu frontal.rs.

Na tom portalu, u komentarima ispod teksta "Хрватска потврдила – Зоран Новаковић био у Зенгама", dana 08.03. ove godine komentator pod "nikom" -"nervnipsihijatar", otvoreno je huškao na ubistvo Slobodana Vaskovića i prijetio ubistvima u, kako sam zaključio, skoroj budućnosti. Njegov komentar prenosim u cijelosti.

nervnipsihijatar, 08.03.2014. 19:40:07 [107543]
Симо П. Ороз, 08.03.2014. 19:08:11
U mrznji su velike iluzije i aluzije moj Simo. Nego, ja se pitam sta ce se desiti ako se ovo do kraja raskrinka kao Zlobina specijalna crna operacija? Oce li on opet na miru sjediti u Solajinoj i pijuckati kafu? DA sam na Zenginom mjestu i da sam ovako nevin kao sto tvrdi, ne bih se prepucavao sa Vaskovicem po novinama nego bi izljubio zenu i djecu, pa repetirao parabelu i odlezao skota. Ako je Vaskovic u pravu, iselio bih se iz RS.
Pitam se jos koliki bezboznik moras biti pa raniti porodicu parama kakve zaradjuje Zlobo VAskovic.. a jos mi je vise za cudo KAKVA kalastura moras biti pa sa takvim pascetom lezati u krevetu i radjati mu djecu.@!
Stvarno je doslo zadnje vrijeme i bice velikog trebljenja pleve narodne..
MUP RS je obavijestio Tužilastvo. Dežurni tužilac Gordana Lončar naložila je da dam izjavu u svojstvu svjedoka, što sam u MUP-u i učinio 13.03.2014. godine.

U Tužilaštvu je, nakon toga (kako sam zvanično obaviješten), predmet 17.03.2014. godine, dodijeljen u rad postupajućem tužiocu Snježani Živković, a zaveden je pod brojem:T 13 0 KTA 00 20782 14.
Kontaktirao sam je 24.03.2014. godine, kako bih se raspitao za stanje predmeta, i gospođa Živković me obavijestila da je MUP-u RS “naložila određene radnje”.

Jedna od tih radnji bio je i zahtjev da se od Suda pribavi Naredba za utvrđivanje IP adrese sa koje je upućen poziv na moju likvidaciju.

MUP je krajem prošle sedmice podnio takav zahtjev, ali je Sudija za prethodni postupak, kako sam obavješten iz policije, odbio da izda Naredbu, čime je otvoreno podržao pozive na moju likvidaciju. (To me uopšte ne čudi, s obzirom na činjenicu da me Osnovni sud Banjaluka progoni već godinama po nalogu vrha Režima).


Nije mi poznato ime Sudije za prethodni postupak koji je podržao javne pozive na moju likvidaciju, pa sam uputio zahtjev Milanu Tegeltiji, predsjedniku Osnovnog suda da mi saopšti njegovo ime, kao i razloge zbog kojih nije izdao Naredbu za utvrđivanje IP adrese.

Obratio sam se dopisom i ministru unutrašnjih poslova Radislavu Jovičiću i Želimiru Lepiru, Glavnom okružnom tužiocu, u kojem sam ih zamolio da mi odgovore kome da se Ja, Slobodan Vasković, građanin RS/BiH obratim
kako bih se zaštitio od onih osoba koje pozivaju na moju likvidaciju i tako spriječio da budem odstrijeljen?!

Odgovore nadležnih objaviću čim ih dobijem.

Poziv na moju likvidaciju, prema mojim informacijama, uputio je sin jednog banjalučkog tajkuna, član SNSD-a i uposlenik jedne bitne entitetske institucije. Njegovo ime mi je poznato i objaviću ga narednih dana. Ukoliko do tada ne budem likvidiran.

Mrsko mi je da licitiram svojim životom, ali moram navesti sledeće: pokojni  Milan Vukelić mjesecima je sve institucije obavješatavao o prijetnjama koje mu se upućuju i da se plaši za svoj život. Niko ništa nije učinio i Vukelić je završio raznesen u paramparčad. Do danas nisu pronađeni ni izvršioci ni nalogodavci tog monstruoznog zločina. Zato što to Režim ne dozvoljava.
Nakon svega, zar se neko čudi kako se pripadnici Režima usuđuju prijetiti i nerođenoj djeci, kao što je to prije neko veče učinio Predrag Ćeranić, prijeteći Nikoli Dronjku.
(nastaviće se)