субота, 12. август 2017.

Vasković Varnici: Varničite uprazno

Poštovana g. Varnica,
šta Vi demantujete u Vašem demantiju potpuno je nejasno.

Da budem precizan - ne demantujete baš ništa iz  teksta - Nepotizam srce Mehanizma za pljačkanje/Grad izgubio milione u slučaju “Varnica”

Vaše lične opservacije me ne zanimaju, ali sam ih objavio kako bi čitaoci sami uvidjeli da Varničite iz nekog razloga, a kojeg tačno - nadam se da će pokazati istrage koje se u vezi sa predmetom "Varnica" vode. A taj predmet baš Varniči!!!

Predmet "Varnica" je trenutno u Republičkom tužilaštvu i, koliko mi je poznato, radi se ozbiljno na njemu. Posebno na Vašem advokatu Draganu Spasojeviću, kojeg nevješto pokušavate zaštiti i u ovom promašenom demantiju i njegovom Kumu Draganu Gruloviću, šefu banjalučke Područne jedinice RUGIP-a. I ostalim kumovima.

I na kraju dva laka savjeta - advokat bi trebao da štiti Vas, a ne Vi njega i ne pišite mi više o dosad objavljenim tekstovima.

Vjerujem da ćete mi pisati o novim koje, nakon Vašeg šupljeg demantija i očitog straha onih koji su u "Slučaju Varnica", mislim napisati.